SteefM schreef:Hah, ik was er gister ook! Vond het erg leuk, vooral ook om de nieuwe Spirit te zien. Wat een prachtding in het echt! De plaatjes doen er geen recht aan.
Knap gemaakt dat ding. Net niet
over the top - nog iets meer vliegtuigonderdelen eraan en het zou lachwekkend worden
SteefM schreef:Even gespeeld met een K30 en Mirage,
De K30 stond op veel plekken. Prachtig vormgegeven maar ik vind 'm wel heel erg groot. Zou misschien toch wel overkill zijn als ik die had staan om een paar keer per dag 14-18 gram te malen... De Pro M stond op de plank bij de stand van Brandmeester's, ook fraai, wel iets mooier dan de Vario denk ik, maar het meisje dat ik ernaar vroeg vertelde dat het wat haar betreft geen verschil in smaak oplevert, een overstap van de Vario naar de Pro M.
SteefM schreef:Ik moet wel zeggen dat ik die minimale machine niet eens gezien heb.... iets te minimaal? Jammer wel, ziet er leuk uit.
Het wordt wel een kostbaar apparaatje, rond de zestienhonderd Euro. Maar hij is wel lekker stil, maakt nog minder geluid dan een rotatiepomp
Ik denk alleen dat het wat temperatuur betreft lastig kan zijn 'm stabiel af te stellen. Het verwarmings-element zit wel vlak op de zetgroep, maar de roodkoperen beker bovenop kan ook werken als grote koelrib. Die kan met water worden gevuld waardoor de stabiliteit iets wordt vergroot, maar het blijft een gevoelig ding die het geweldig kan doen in handen van een geoefende eigenaar. Meer iets persoonlijks zoals een oude vulpen, niet iets dat een logé die eerder wakker is ook even kan gebruiken.