4 koffie branders

1
12511280mb.jpg
Een echt opknappertje daar kwam espresso Henk vandaag mee aan, een oude koffie brander :o of we hem even wilde aansluiten en laten werken! snoeren zitten er niet aan en het snoer van de motor was verteerd dus motor in de revisie.
Maandag ga ik de elektra voor de spiraal elementen maken en kijken of alles het gaat doen :lol: motor draait en drijft de 4 trommels aan, dus dat werkt :D

Als iemand nog iets weet waar het vandaan komt hoor ik het graag.
Laatst gewijzigd door paulus op za 17 nov 2012, 10:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: 4 koffie branders

2
Ten eerste kan je de afbeelding een stevig stuk verkleinen,

Ten tweede deze brander zou op Gas werken, althans dat was in de MP advertentie vermeld.
Nu ik ernaar kijk, zie ik inderdaad de schakelaars voor elk element.

Ten derde gefeliciflapsteerd met de aanwinst, ik heb het kleine broertje met 3 trommels en lang niet zo mooi als deze en op Gas!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

3
@3aan schreef:Ten eerste kan je de afbeelding een stevig stuk verkleinen,

Ten tweede deze brander zou op Gas werken, althans dat was in de MP advertentie vermeld.

Ten derde gefeliciflapsteerd met de aanwinst, ik heb het kleine broertje met 3 trommels en lang niet zo mooi als deze en op Gas!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is een leuk project en wel of geen gas dat zal me een stuk aan met reet roesten :lol: moet het doen :D

En betreft de foto, sla even op en als je hem kleiner hebt gemaakt mail je hem even en zet ik hem er klein op :D

4
Even kort off-topic, vanaf vandaag hebben we nieuwe regels, zie viewtopic.php?f=50&t=4190 . Eén daarvan is ook de vraag om foto's inderdaad niet zo groot te posten, om de leesbaarheid van een topic te vergroten en bovendien de foto beter zichtbaar te maken. In sommige browsers worden foto's automatisch verkleind maar in andere juist niet. Hoe je makkelijk kunt verkleinen vind je ook in de link.

Als service van het huis heb ik de foto vandaag zelf even verkleind ;)