universitaire opleiding
1Is er ook een universitaire opleiding Koffiemalen en maken ? Je zou het wel denken toch. Jeetje je kan ook overdrijven.
Ik ben net nieuw op het forum, ben een newbie en ben zeker niet afgebrand. Beter nog, ben persoonlijk geholpen door een moderator die notabene bij mij thuis is geweest en mij op weg heeft geholpen.koffiedikkertje schreef:Nee je weet het inderdaad niet zeker. Ik constateer het alleen maar verder niets. Dat jij daar verder een epistel denkt over te moeten verhalen is aan jouw.
Het valt mij gewoon op dat mensen hier volledig afgebrand worden als ze in eerste instantie iets verkeerd doen en als ze het wel goed doen word je ook volledig afgebrand omdat je nu net niet de apparatuur hebt die men graag ziet. Koffie is leuk maar nogmaals om daar nu al te overdreven over te doen, nee..!
Ik zit in een rolstoel dus wandelen kan ik sowieso wel vergeten. En hoewel ik geen peperduur espresso apparaat bezit maar een eenvoudige Bugatti en geen super de luxe molen maar een Mahlkonig Vario lukt het mij ook zonder ingewikkelde poespas vrij aardig om een espresso te zetten . Die ook nog eens zeer goed smaakt en dat zonder ook maar een letter van de beginners lessen te hebben gelezen laat staan gevolgd te hebben. ( ben ik nu een wonderkind?)fransg schreef:Ik stel me voor dat er ook een "wandeldikkertje" is op een atletiekforum voor lange afstandslopers en die zegt "mensen wat een flauwekul, waarom zou ik geen 10km in fleecetrui en op mijn bergschoenen kunnen lopen, ik zie niet het nut van jullie spandex pakjes, dure lichte renschoenen, tijdschema's en speciale voeding, ik liep vandaag de 10km op twee gevulde koeken en was ook voor donker thuis."
Nee hoor, je komt alleen wat rottig over en dat zou best eens kunnen omdat je een diepgewortelde onverwerkte frustratie hebt die je nu ruimschoots hier probeert bot te vieren op wat minder gefrustreerde lui die lekker met hun hobby bezig zijn en daar ook anderen mee proberen te helpen, je kan alleen maar die helpen die geholpen willen worden en het niet vooropgesteld al niet aan willen nemen, dat ze zelf weleens fout kunnen zitten en leren begrijpen waarom het fout zou kunnen zijn.koffiedikkertje schreef:. Die ook nog eens zeer goed smaakt en dat zonder ook maar een letter van de beginners lessen te hebben gelezen laat staan gevolgd te hebben. ( ben ik nu een wonderkind?)
Terug naar “Alles voor beginners”