Re: La Pavonni

1
Geen idee of het nog actueel is maar waarom vind je het zo onlogisch dat je voor een dubbele espresso twee keer aan het werk moet?

Ik had niet anders verwacht, er zit immers geen optie op om het reservoir boven de koffie twee keer zo groot te maken toch? :lol:
Kei veel groeten!

Joost

2
De hendel voor een tweede keer omhoog halen is niet aan te raden en zelfs sterk af te raden. Je filterbakje is klein en de inhoud van de groep is meer dan genoeg voor de hoeveelheid koffie. Je verstoort er de puck mee en kan de boel alleen maar verknallen als je dat doet. En wat je bedoeld is de fellini move.

Je moet je eens wat meer in de werking van een hevel verdiepen dan snap je ook waar dat "sopje" vandaan komt want dat heeft elke hevel en het antwoord is geen driewegventiel. En ja het is wel een halfautomaat.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

5
Haha, had ik niet eens gezien :D . Klopte niks van de post van vandaag en daar reageerde ik op.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

7
Roo019 schreef:
Moet je voor een dubbele espresso 2x de hendel na beneden halen?
*het lijkt me onlogisch maar las dit ergens(bron heb ik zo niet 1,2,3)
Hoe definieer jij een dubbele espresso? Als jij een dubbele portie bedoel dan gebruik je 't grote bakje in je portafilter en zet je er 1 kopje onder.
Als je de hevel twee keer bedien krijg je wel veel koffie maar is de stuktuur naar de vaantjes
"Verhuizen kost beddestro!"