Gescoord op de "rommelmarkt"

1
Vanmorgen in de stromende regen op de rommelmarkt op het Heemraadsplein in Rotterdam.
Een mooi cadeautje gevonden voor Vriendje Peter, van de Kafko clan.

Een Bronzen naamschild van een Brasilia van 150 x 50 mm voor z'n collectie.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Gescoord op de "rommelmarkt"

4
De Belle Epoque, die machines zijn een soort moderne machine geïnspireerd door de allereerste stoom aangedreven espressomachines. Als hij daar vanaf komt moet de badge in een ronding lopen en schroefdraad hebben, want hij zit van binnen vast met moertjes. (Vreselijke machines trouwens vooral om aan te werken maar dat terzijde)

Brasilia maakt meer van die moderne machines in een oud jasje, zoals de decurtis en de excelsior en die hebben ook allebei zo'n soort badge geloof ik.

5
Afgelopen zondag een mooie Digitale camera gescoord!

Canon Eos 7D met een EF 85 1:1.8 ook een a.b. kabeltje erbij.
Voor een habbekrats een beest van een camera en een perfecte portretlens, nu nog een leuk flitsertje bekomen een 580EX II zou mooi zijn, ben alleen bang dat die meer kost dan de camera.

8
Gescoord op de rommelmarkt, zou voor het meebeleven leuk zijn als de (spot)prijs er ook bij vermeld wordt.

Zo had ik laatst een zwilling koksmessen set voor 1,95! 16cm en 23cm koksmes, 32cm aanzetstaal en een 14cm uitbeenmes in een foedraal.

Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

10
bobbee schreef:Gescoord op de rommelmarkt, zou voor het meebeleven leuk zijn als de (spot)prijs er ook bij vermeld wordt.

Zo had ik laatst een zwilling koksmessen set voor 1,95! 16cm en 23cm koksmes, 32cm aanzetstaal en een 14cm uitbeenmes in een foedraal.
Daar kan natuurlijk niemand tegenop!

Ik betaalde 75 voor de body, 50 voor de lens, 5 voor de a.b. (draad)

Zit op de body wat witte verfspetters, zitten mij uit de weg!
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding