Re: Fijne jaarwisseling

2
Van mijn kant wens ik iedereen ook weer een fijn en gezond jaar toe, en als het even kan ook nog een hoop leerrijke koffieavonturen!
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed

3
alvast een fijne jaarwisseling gewenst ook vanuit ons. Graag uw vingers behouden tijdens het afsteken van vuurwerk en geen melkbus deksels gaan koppen mocht u gelukkig zijn met het kunnen afsteken van carbid.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

4
Ze waren vandaag hier in Emmen weer overal bezig met carbid. Ging echt weer flink te keer. Nu is het meer vuurwerk en wat ik wel mooi vind is dat je af en toe een flinke vooral zware dreun tussen de "pang" knallen door hoort, dat is de carbid uit 1 van de giertanken van een omliggend dorp!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5
Hier rond Borger waren ze ook aan de Carbid. Wij met de hond lekker naar het Lauwersmeergebied. Lekker lopen, visje eten en weinig last van de knallen.

Goed nieuw jaar! Dirk Jan
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

6
bobbee schreef:wat ik wel mooi vind is dat je af en toe een flinke vooral zware dreun tussen de "pang" knallen door hoort, dat is de carbid uit 1 van de giertanken van een omliggend dorp!
Gaaf!

Hier is het vooral knalrotzooi. Tegen middernacht zal er wel meer kleur de lucht in gaan maar ik lig dan al op een oor.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
Fijn nieuwjaar allen! En bedenk goed wat je al wel hebt en niet zozeer wat je nog mist :). Tevreden zijn is een ondergewaardeerde eigenschap :)
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode