Voorronde DBC

1
Morgen is het zover, de eerste (van 4) voorronde voor het DUtch Barista Championship. Ik ben er zelf niet bij maar mijn broer neemt de honneurs waar. Ik wil via deze weg in ieder geval iedereen heel veel succes toe wensen!

Wie van de leden van koffiepraat mogen morgen, maandag 2 maart, hun kunsten vertonen?
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Re: Voorronde DBC

3
Volgens mij wel, en de 16e ben ik erbij om eens te kijken hoe ze het eraf brengen. Arno moet dan ook, als ik het goed heb.

Hoewel hij zich al een tijdje niet heeft laten zien hier, weet iemand of het goed met hem gaat?
Speedster | SuperJolly | et al.

4
Aadje schreef:Volgens mij wel, en de 16e ben ik erbij om eens te kijken hoe ze het eraf brengen. Arno moet dan ook, als ik het goed heb.

Hoewel hij zich al een tijdje niet heeft laten zien hier, weet iemand of het goed met hem gaat?
Vorige week maandag nog wel ;) Hij was aanwezig tijdens het social event tbv het Coffee In Good Spirits kampioenschap in de Jimmy Woo...

6
De foto's staan online, zie:

http://www.koffiegek.nl/blog/blog.php?b ... ampionship" onclick="window.open(this.href);return false;

De uitslag van deze eerste voorronde:

1. Maisy van der Honing
2. Francesco Grassotti
3. Angelo de Weerd
4. Sanne Deckwitz én Alexandra Catharina Maria
5. Mark Boelen
6. Pim Muter
7. Sigrid van Berlo
8. Roos Kamsma
9. Jonathan Scheepers
10. Barend Boot (Gediskwalificeerd i.v.m. overschrijden tijdslimiet)

7
Martijn schreef:
Aadje schreef:Volgens mij wel, en de 16e ben ik erbij om eens te kijken hoe ze het eraf brengen. Arno moet dan ook, als ik het goed heb.

Vorige week maandag nog wel ;) Hij was aanwezig tijdens het social event tbv het Coffee In Good Spirits kampioenschap in de Jimmy Woo...
Jep, ik ben er wel hoor. Maar ik ben de laatste tijd veel met voorbereiden bezig :D En dus iets minder op het forum. Inderdaad moet ik de 16e. Wel erg leuk om nu al de foto's te zien. Ik kan helaas niet naar de andere voorronde om te kijken, dus ben ik blij dat ik wel iets kan zien voor de 16e.

Dank jullie trouwens voor 'missen' van mij hier zo ;)
Barista Kampioen Baarn en Omstreken 2008
Currently: Gaggia Baby Twin - Compak K3 Touch - Concept-Art Massiccio
Wishlist: Espresso Gear Xpressivo Barista RVS

10
Aadje schreef:Supermooi!

Op meneer Boot na, veel jongelui achter de machines. En veel bekende gezichten als judges.

Wie gaan er allemaal door naar de finale?
Wie er door gaan naar de finale wordt pas bekend als alle voorrondes zijn geweest, dan pas kunnen alle punten naast elkaar gelegd worden. Er word nog gesproken over 10 óf 12 finalisten.

Barend Boot had de zaal stil en dwong respect af met zijn presentatie, als hij er niet te lang over had gedaan was hij 2e geworden op punten!!