In navolging van het succes van Koffiepraat 2008 is er een vervolg op komst! Zet allemaal alvast 17 mei in de agenda (van 13.00 uur tot 18.00 uur) en houd 'm vrij...
Dan nogmaals de oproep en het verzoek aan jullie om jullie wensen en suggesties kenbaar te maken in dit topic. ( ..het vorige item is per abuis verwijderd ..)
Re: Koffiepraat 2009 - The Spring Edition - 17 mei
2Neeeeeeeeeeeee - ik kan helaas niet op 17 mei
En ik heb me al zo verheugd om een keer uit te breken uit mijn eenzaam bestaan als thuisbarista
En ik heb me al zo verheugd om een keer uit te breken uit mijn eenzaam bestaan als thuisbarista
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::
3Gelukkig heb je nog ruim twee maanden de tijd om die andere verplichtingen af te zeggen Deze editie kun je echt niet missen!swimmer schreef:Neeeeeeeeeeeee - ik kan helaas niet op 17 mei
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu
4No way - het contract voor dit weekend is al getekend & het is al geadverteerd - daar kom ik niet meer onderuit :-/
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::
5Cool, daar wil ik wel bij zijn Maar hebben jullie al enig idee waar??
Barista Kampioen Baarn en Omstreken 2008
Currently: Gaggia Baby Twin - Compak K3 Touch - Concept-Art Massiccio
Wishlist: Espresso Gear Xpressivo Barista RVS
6We hebben wel een idee, maar daarover later meer...arno schreef:Cool, daar wil ik wel bij zijn Maar hebben jullie al enig idee waar??
7oké dan...een klein tipje...zuidelijker dan de vorige editie...
8Dat halveert in ieder geval de mogelijkheden, althans op basis van landoppervlakteJeroen schreef:oké dan...een klein tipje...zuidelijker dan de vorige editie...
Barista Kampioen Baarn en Omstreken 2008
9Vertel, vertel! Wat gebeurt er dan? Waar ga ik mijn agenda voor vrij houden?
Koffie ahhh
Maar seriously, ik kon editie 2008 niet zomaar terugvinden, dus wat meer info is welkom!
Koffie ahhh
Maar seriously, ik kon editie 2008 niet zomaar terugvinden, dus wat meer info is welkom!
--
10Hmm, een feestje voor/met Maxima? Ja, dan kom ik wel!
Als het nu in de buurt van Maastricht is dan zit het er in dat ik wel kan komen, ben dan misschien bij mijn schoonouders aan de andere kant van Nederland... vertel, vertel, inderdaad!
Als het nu in de buurt van Maastricht is dan zit het er in dat ik wel kan komen, ben dan misschien bij mijn schoonouders aan de andere kant van Nederland... vertel, vertel, inderdaad!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder