Hier is ie dan, de nieuwe aanwinst! Super content mee. Nu kunnen we beginnen oefenen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Profitec pro 800
3Top! Gefeliciteerd!
Rob.
Rob.
Vrouw,twee kinderen en twee kittens ;) o ja en een Nuova Era Altea Compact (2gr) met Gene brander en een Zenith 65E maler.
4Echt een mooie machine inderdaad!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
6Prachtige machine! Ik heb lang getwijfeld tussen de Profitec en de Londinium 1 (oude versie). Toen de R versie uitkwam toch voor de Londinium R gekozen, anders was het waarschijnlijk de Profitec geworden.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Londinium R, Eureka Olympus 75mm TiN Mythos burrs, OE Pharos & Clever Dripper
7Even aan het knutselen geslagen. Altyd bukken om de uitloop te zien is het ook niet.
Dus een l ijzertje gebogen, een spiegeltje van Hema erop geplakt en de zachte kant van velcro als bescherming voor de driptray. Nu kan ik de uitloop op gang zien komen zonder telkens te bukken.
Dus een l ijzertje gebogen, een spiegeltje van Hema erop geplakt en de zachte kant van velcro als bescherming voor de driptray. Nu kan ik de uitloop op gang zien komen zonder telkens te bukken.
8Slim!
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed
9Cool, wat een top idee! Lijkt me ideaal. Is het een beetje goed te zien?
10Handig!!
Rocket Mozzafiato Type V, La San Marco SM 96 (Mod) (84mm), Brewista Smart Scale 2