Ik weet niet of dit al eerder is besproken ondanks ik een zoekpoging heb gedaan. Het lijkt mij leuk om zogenaamde workshops te organiseren om te zien hoe anderen hier een espresso zetten. Dus gewoon bij elkaar komen en proeven en kletsen over koffie zonder commercieel gedoe natuurtijk
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Re: Workshops voor forumleden
2Wij hebben het hier in Groningen een keertje gedaan. Was erg leuk! Maar het vraagt wel dat er iemand een beetje de kar trekt, en daar moet je zin en tijd voor hebben.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Lijkt me leuk. Iets centraler dan Groningen zou fijn zijn
.

Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
4leuk om te horen dat er interesse bestaat. Ik woon zelf tussen Den Haag en Leiden.
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
Re: RE: Re: Workshops voor forumleden
5Geen vaste woon of verblijfplaats?ronald22 schreef:leuk om te horen dat er interesse bestaat. Ik woon zelf tussen Den Haag en Leiden.

Ik woon in 's-Gravenzande, dus ergens tussen Middelburg en Amsterdam? Hemelsbreed 1800 meter van de kust.
Laat maar weten wat je plannen zijn . . .
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
7Bij mij thuis is een beetje krap.
Ik wil wel mee-organiseren.
Heb nog wel een idee voor een locatie in Den Haag.
Waarschijnlijk tegen een kleine vergoeding, maar in ieder geval voldoende groepen elektra, vastwater aansluitingen en parkeergelegenheid.
Ga maar vast inventariseren wie er zin heeft.
Ik doe mee!
Ik wil wel mee-organiseren.
Heb nog wel een idee voor een locatie in Den Haag.
Waarschijnlijk tegen een kleine vergoeding, maar in ieder geval voldoende groepen elektra, vastwater aansluitingen en parkeergelegenheid.
Ga maar vast inventariseren wie er zin heeft.
Ik doe mee!
8Leuk plan, ik kom graag op de lijst!
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)
9Wat neem je mee?
Als ik hem op tijd klaar heb, een Europiccola uit 1968 (met de messing sleeve in de groep).
Als ik hem op tijd klaar heb, een Europiccola uit 1968 (met de messing sleeve in de groep).
10Astoria Fiore of een Gaggia Orione incluis de kar?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s