Wie wil er een defecte Gaggia Titanium hebben (voor 0 euro)?
Ik heb er een aantal staan. Alleen meenemen, ik stuur niets op. De eerste die komt kan kiezen uit 3.
Ze stonden op de afvoerlijst, maar ik vond het ooit zonde om ze weg te gooien.
Ze zijn stuk, dus testlopen kan niet!
Je mag ook een Saeco incanto meenemen (heb ik 1 of 2 van).
Maar ze zijn oud en hebben dus een serieuze storing!
1 per persoon. Reageer met je naam en dag (winkeltijden) dat je langs wilt komen. Dan zet ik ze klaar.
Re: Gaggia Titanium voor nop
2Het lijkt me handig om te vermelden waar je ze op kan halen.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
3Inderdaad wel graag voldoen aan de voorwaarden van het verkoop topic.
viewtopic.php?t=8622
Waterstraat 100-104, 4001 AR Tiel

viewtopic.php?t=8622
Waterstraat 100-104, 4001 AR Tiel
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4In principe vanuit waterstraat 100 Tiel. Dit is weggeef voor hobby, maar indien dat beter past Aub dan dit item overplaatsen naar 'verkoop'. Ook een wel wat nette gebruikte onderdelen (Saeco/Delonghi tanks etc.) afhalen voor niets.
5Ik heb het topic verplaatst naar het winkel topic omdat dit vanuit jullie winkel wordt aangeboden. Weliswaar gratis wat heel aardig is maar ik moet daar wel op letten.
Desalniettemin zal een defecte machine zijn weg hier ook wel vinden wanneer iemand er 1 wilt.
Desalniettemin zal een defecte machine zijn weg hier ook wel vinden wanneer iemand er 1 wilt.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
6De Gaggia's en Saeco's zijn op. Zie 'nieuwe hobbyprojecten volautomaten'.