Wega Max

1
Hallo,
Ik ben nieuw in de espressowereld, maar ben er door geinteresseerd :)
Ik sinds korte tijd een Gaggia classic (voor 60 euro tweedehands gekocht, leek me aardige deal) en ben daar nu mee aan het klooien.
Maar nu wil ik uiteraard ook nog een koffiemaler, wachten tot een gaggia mdf op marktplaats komt kan volgens mij lang duren en dus kijk ik een beetje rond. Nu vond ik ergens een Wega Max, weet niet zeker of het een 6.4 of 8.0 is.
Maar ik kan erg weinig over dit merk vinden, heeft iemand enig idee of dit een goed apparaat is en wat het tweedehands ongeveer waard is?
groeten
Peter

Re: Wega Max

2
Hoi Peter, je molen kan niet goed genoeg zijn. Die Wega's zijn gewoon van Compak ( http://www.compak.es/" onclick="window.open(this.href);return false;, zie ook: viewtopic.php?f=19&t=883" onclick="window.open(this.href);return false; ), en een stuk beter dan de MDF. De Max zou een K6 kunnen zijn en dat is een zeer goede molen. Heb je er meer info over?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

3
http://www.troostwijkauctions.com/NL/Ka ... x?&cid=180

Het gaat om die molen, ik zie alleen dat hij moet worden opgehaald in vlissingen, en dat is een beetje ver. Maar als ik zo op de site van compak kijk dan lijkt het mij idd één van die molens te zijn, welke weet ik nog niet zeker want ze lijken wel erg op elkaar.
Ook is er een nieuwe bod, gister was het nog 110 (komt nog 16% opgeld en 19% btw bij), maar toch lijkt het me nog een goede prijs.
Voor mij is het dus te ver, maar als iemand anders geinteresseerd is, jullie weten deze te vinden.

Bedankt voor de hulp!

4