Welke Maler is dit?

1
Een kennis van mij is op zoek naar een gebruikte machine en maler.

Zelf heb ik onlangs een gebruikte een Mazzer Super Jolly gekocht. Omdat dit prima malers zijn heb ik tegen hem gezegd dat hij zoiets gerust gebruikt kan kopen.

Hij kan nu een maler kopen die erg veel lijkt op de Super Jolly maar helaas weet de eigenaar niet het merk en type, er staat volgens hem niets op de maler wat kan duiden op een merk of type. Wel heeft hij bijgaande foto.

Kan een van de kenners hier misschien op basis van de foto aangeven welk merk/type maler dit is?
Misschien een maler uit de Compak K Serie?
De vraagprijs is eur. 175,--
grinder.jpg

Re: Welke Maler is dit?

3
Ik dacht eigenlijk eerder aan een K6 ipv 3?

Het is Jammer dat de foto ook nog eens erg onduidelijk is. De verkoper woont niet in de buurt dus even gaan kijken is geen optie.

Wanneer het een K6 betreft is dat toch ook niet verkeerd voor 175,--?
Of kan ik hem beter aanraden verder te kijken voor een Super Jolly?

4
Ik keek naar de verhouding tussen motorhuis en doser:
K3.jpg
en:
K6.jpg
Beide zijn het geen gekke malers. €175 voor een K6 is uitstekend, voor de K3 allicht minder bijzonder. Die K6 is vergelijkbaar met de Super Jolly.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

6
Kennis van mij is bij de verkoper gaan kijken en heeft de maler voor 175,-- gekocht.

Het is een K6, er zit een label op met een nummer en er staat K6 op. Alles lijkt erop dat het een Compak k6 is alleen het woord Compak is niet terug te vinden op de maler. Lijkt op een OEM product van Compak.

7
Dan heb ik me toch beet laten nemen door de vertekening op de foto! Heeft je kennis een mooie koop gedaan met die K6! Zal inderdaad een Compak zijn, er wordt erg veel aan "rebranding" gedaan in molen-land.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

10
Kijk, weten we het helemaal zeker! Driek, waar was je twee weken geleden?! ;)