Na een zoektochtje over informatie over La Cimbali apparaten kwam ik hier terecht en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Wij (beginnende stichting) hebben 2 apparaten van La Cimbali in ons bezit, de M29 en de M30, beide werken niet naar behoren.
De M29 doet het maar is erg onbetrouwbaar (we zijn op locatie uren bezig om het ding aan de praat te krijgen; hij lekt water, verliest druk, loopt te snel door, weigert soms en maakt een raar brom/piepgeluid)
De M30 staat al een tijdje niks te doen en niemand weet wat er precies mis mee is (handig

We weten niet wat wijsheid is; apparaten defect verkopen, apparaten laten nakijken/repareren en dan verkopen (rendabel?).
De apparaten staan op dit moment in Dordrecht.
Mijn vragen aan jullie;
1) is er een goede reparateur/hobbyist of een goed bedrijf in de omgeving Dordrecht die hier naar zou kunnen kijken?
2) wat zouden deze apparaten (al dan niet met defecten) ongeveer kunnen opbrengen? En zou het de moeite lonen om ze te laten repareren?
Ik snap dat die laatste vraag nogal vaag is, aangezien ik geen foto's of duidelijkere probleemomschrijving heb. Maar ik heb echt nul kennis van koffie en toebehoren, dus álle beetjes helpen!
Alvast bedankt,
Groet, Marije