5% korting op Eureka bij Elektros.it

1
Nadat ik er onlangs een mailtje aan waagde naar Elektros.it werd ik door Gianni op de hoogte gesteld dat ze de rest van dit jaar 5% korting mogen geven op alle eureka apparatuur. Geen mega korting, maar toch geld. Op het verzoek om de code hier te mogen delen hebben ze voor ons een speciale code aangemaakt, en dus na goedkeuring van Bobbee, hierbij de code:

KOFFIEPRAAT

Groet!

Re: 5% korting op Eureka bij Elektros.it

4
Ze zijn "legit" maar bij eventuele garantie of defecten lijkt de machine opsturen naar Italië mij een kostbare en vervelende zaak.

Persoonlijk betaal ik liever iets meer, of onderhandel desnoods over de prijs bij een Nederlandse verkoper. Het consumentenrecht in Nederland is gewoon duidelijk en erg goed geregeld.

Re: 5% korting op Eureka bij Elektros.it

5
Pti schreef:Ze zijn "legit" maar bij eventuele garantie of defecten lijkt de machine opsturen naar Italië mij een kostbare en vervelende zaak.

Persoonlijk betaal ik liever iets meer, of onderhandel desnoods over de prijs bij een Nederlandse verkoper. Het consumentenrecht in Nederland is gewoon duidelijk en erg goed geregeld.
Dat is inderdaad een keuze die iedereen zelf moet maken, en ik ook nog moet maken. Maar aangezien Eureka in NL niet op heel veel plekken verkocht wordt (al googelend kom ik niet veel verder dan van Pommeren) kwam ik al snel bij Elektros uit. Wilde jullie de korting niet onthouden.