Nadat ik er onlangs een mailtje aan waagde naar Elektros.it werd ik door Gianni op de hoogte gesteld dat ze de rest van dit jaar 5% korting mogen geven op alle eureka apparatuur. Geen mega korting, maar toch geld. Op het verzoek om de code hier te mogen delen hebben ze voor ons een speciale code aangemaakt, en dus na goedkeuring van Bobbee, hierbij de code:
KOFFIEPRAAT
Groet!
Re: 5% korting op Eureka bij Elektros.it
2Geen wereldkorting idd, maar wel leuke actie.
ben benieuwd of/wat ze er extra aan verkopen.
ben benieuwd of/wat ze er extra aan verkopen.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
3Ik heb geen ervaring met deze verkoper, iemand wel?
Zo ja, gaat dat goed?
Zo ja, gaat dat goed?
4Ze zijn "legit" maar bij eventuele garantie of defecten lijkt de machine opsturen naar Italië mij een kostbare en vervelende zaak.
Persoonlijk betaal ik liever iets meer, of onderhandel desnoods over de prijs bij een Nederlandse verkoper. Het consumentenrecht in Nederland is gewoon duidelijk en erg goed geregeld.
Persoonlijk betaal ik liever iets meer, of onderhandel desnoods over de prijs bij een Nederlandse verkoper. Het consumentenrecht in Nederland is gewoon duidelijk en erg goed geregeld.
5Dat is inderdaad een keuze die iedereen zelf moet maken, en ik ook nog moet maken. Maar aangezien Eureka in NL niet op heel veel plekken verkocht wordt (al googelend kom ik niet veel verder dan van Pommeren) kwam ik al snel bij Elektros uit. Wilde jullie de korting niet onthouden.Pti schreef:Ze zijn "legit" maar bij eventuele garantie of defecten lijkt de machine opsturen naar Italië mij een kostbare en vervelende zaak.
6Wordt ook zeker op prijs gesteld!
Mocht je in groot Amsterdam opzoek zijn naar een Nederlands bedrijf dat Eureka's kan leveren dan moet je me even een PBtje sturen.
Mocht je in groot Amsterdam opzoek zijn naar een Nederlands bedrijf dat Eureka's kan leveren dan moet je me even een PBtje sturen.
7Grote, dure, gevoelige items koop ik ook liever lokaal.
In dit geval gaat het voor mij meer om leuke randzaken en accesoires.
Toch bedankt.
In dit geval gaat het voor mij meer om leuke randzaken en accesoires.
Toch bedankt.
8Ik heb er mijn Olympus gekocht indertijd na een fijn en vlot contact via mail. Toen ook 5% gekregen. Doen ze altijd volgens mij.
_____________________________________________________________________________________________
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed
Lelit PL41EM
Eureka Olympus Hi-speed