Ik weet dat er al meerdere topics hierover zijn geweest, maar kan ik er niet echt uithalen waar ik naar op zoek ben.
Ik begrijp dat de brewista voor zijn prijs een leuke machine is, maar dat de lunar het neusje van de zalm is.
Nu is een groot minpunt voor mij aan de brewista 2 dat hij een diepte heeft van 12,5. Als ik mijn driptray meet tot aan het “gat” dan heb ik daar 11,5 cm, wat betekent dat de brewista een cm nat gaat worden aan de achterzijde. Tenzij je hem aan de voorkant wat kan laten oversteken, maar ik weet dus niet of hij dan nog goed weegt? Meeste weegschalen die je niet op een vlakke ondergrond neerzet, wegen niet meer correct.
Ook vraag ik me het gebruiksgemak af, ik lees meerdere mensen die de auto start functie niet gebruiken? Wat is dan de meerwaarde? En is er iemand die dit met die van de lunar kan vergelijken? Als ik geld uitgeef, dan liever in een keer goed. Maar ik wil wel dat het makkelijk is: vooral autostart als er koffie in de beker komt zeg maar, ook als dat begint met een paar druppels...
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Acaia Lunar vs brewista V2
1 | Profitec Pro 800| niche zero|v60 | aeropress |1zpresso x-pro s | Genecafe