Re: Ceado e37S gezocht

2
Op Kaffeenetz.de staat er net een te koop. Jaartje oud.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

4
Even vriendelijk verzoeken met de mededeling dat je voor de verpakkingskosten etc garant staat draaien ze meestal wel bij, dat is mijn ervaring.

Verstuurd vanaf mijn SM-T710 met Tapatalk

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

6
Beste allen hartelijk dank voor het meedenken.
Ik heb zojuist een e37s met 944 totale porties gekocht, dus weinig gebruikt in 1 jaar..
Tussen de 6 en 17 kg mee gemalen, dat is dus zo goed als nieuw :D

Nu nog een beetje doorsparen voor de Londinium R

Groeten Edward
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen

7
Ednar schreef: ma 24 dec 2018, 02:46 Beste allen hartelijk dank voor het meedenken.
Ik heb zojuist een e37s met 944 totale porties gekocht, dus weinig gebruikt in 1 jaar..

Groeten Edward
Beetje leuke prijs??

8
Ednar schreef: ma 24 dec 2018, 02:46 Beste allen hartelijk dank voor het meedenken.

Groeten Edward

Die is beter dan nieuw. De schijven zijn nu tenminste (voor een groot deel) ingelopen wat de maler fijner maakt.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

9
@cremalover, eigenlijk iets meer dan ik 2dehands wilde uit geven, maar met zo weinig kilometers ben ik toch over stag gegaan...900 euri :D

@erik82, dat was ook mijn gedachte, scheelt weer kostbare boontjes ..

Groeten en fijne kerst
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen