Nette staat.
5 liter boiler en niet de kleinste machine.
Ok.Het is een bakbeest.Alleen de oudijzerprijs rechtvaardigt al de vraagprijs.
Gekocht in 2013.Geen bon aanwezig .Garantie tot achter de voordeur.
Machine is op het web veel over te vinden.
Vaste prijs 1850 euro.
Geen onzinverhalen aub.Daarvoorv verwijs ik naar de reglementen.
Re: Izzo pompei
3Ik geloof dat er op het forum van de uk iemand naar op zoek was mocht je een groter doelpubliek willen bereiken.
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
4LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
5En de pot verwijt de ketel..cremalover schreef: do 21 mar 2019, 13:03
Geen onzinverhalen aub.Daarvoorv verwijs ik naar de reglementen.
6Goed gevonden, ik was er te lui voor.fransg schreef:https://coffeeforums.co.uk/showthread.p ... post670751
DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS
8Pas maar op met gelijkertijd op Kaffeenetz en een NL forum hetzelfde product aanbieden, dat vinden ze bij de Oosterburen niet leuk, dan komen er onaangename 40/45 trekjes naar boven drijven?
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
9Serieus, ga je dat echt vandaag de dag nog met 40/45 vergelijken? Kan toch niet...@3aan schreef:Pas maar op met gelijkertijd op Kaffeenetz en een NL forum hetzelfde product aanbieden, dat vinden ze bij de Oosterburen niet leuk, dan komen er onaangename 40/45 trekjes naar boven drijven?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
10de UK zijn trouwens ook niet onze 'oosterburen' -- anders even kompas zoeken ergens @3aan
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino