Nieuwe weegschaal! HIROIA Jimmy

1
Ik heb een nieuwe weegschaal gekocht.
En hij bevalt mij meer dan goed! Echt, wat een prachtig gemaakt apparaat! Vliegensvlug met wegen, afneembaar display, Bluetooth verbinding met een goede app. 10000 uur standby!

Afbeelding

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Nieuwe weegschaal! HIROIA Jimmy

3
bobbee schreef:Ik heb een nieuwe weegschaal gekocht.
En hij bevalt mij meer dan goed! Echt, wat een prachtig gemaakt apparaat! Vliegensvlug met wegen, afneembaar display, Bluetooth verbinding met een goede app. 10000 uur standby!

Afbeelding
Zag ik die nou laatst op MP voorbij komen? Was die ook niet best prijzig? Of heb ik een andere gezien? Mooi ding wel!
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

4
Ja dat is hem!

Hij is behoorlijk prijzig. Ik hield hem al een tijdje in de gaten maart hij wordt niet verkocht in Nederland. Toen stond hij ineens op marktplaats....

De Acaia pearl doe ik binnenkort in de verkoop. Ik gebruik de weegschaal ook veel bij het bakken van brood en met de afneembare display van de jimmy is dat ontzettend handig. Luxe probleem
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

5
bobbee schreef:Ja dat is hem!

Hij is behoorlijk prijzig. Ik hield hem al een tijdje in de gaten maart hij wordt niet verkocht in Nederland. Toen stond hij ineens op marktplaats....

De Acaia pearl doe ik binnenkort in de verkoop. Ik gebruik de weegschaal ook veel bij het bakken van brood en met de afneembare display van de jimmy is dat ontzettend handig. Luxe probleem
Afbeelding
Ah wat goed. Leuk dat het ook weer eens wat anders is dan Brewista of Acaia. Ik ben benieuwd hoe die bevalt.

PS; je hoeft je niet te verantwoorden voor dure uitgaves hoor. Ik kende de weegschaal echter niet en het zal het vast waard zijn.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500