Elektrische koffiebranders met software aansturing (Hottop 2K+, Sniper M2 Pro, Bullet R1 etc.)

bobbee

Re: Elektrische koffiebranders met software aansturing (Hottop 2K+, Sniper M2 Pro, Bullet R1 etc.)

Berichtdoor bobbee » di 22 nov 2022, 19:05

En zelfs mooie stazakken! Subliem.
If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.

Ypuh

Re: Elektrische koffiebranders met software aansturing (Hottop 2K+, Sniper M2 Pro, Bullet R1 etc.)

Berichtdoor Ypuh » wo 23 nov 2022, 20:04

Eén van m'n favoriete koffie-Youtubers was al een tijdje aan het spelen met de Kaleido M2 brander. Heeft nu ook een videoreview uitgebracht:

Een paar van de negatieve punten (hendeltje die tegen de trier aankomt, knop op de achterkant voor het extra verwarmingselement, de software) lijken op de krachtigere M10 en Artisan versie niet aan de orde. In die zin denk ik dat de M10 toch wel de betere keuze was omdat het overall een grotere machine is waarin alle hardware netter weggewerkt wordt en het niet aan vermogen ontbreekt voor zowel kleine als grotere batches.

Zou ook content zijn met de M2 Pro, maar ben ook prima tevreden met de M10 All-in-one. Heb inmiddels wel duidelijk voor Artisan gekozen, dus de Artisan controller gebruik ik niet meer. Brian Quan had ik gevraagd en hij gebruikt alleen de Kaleido controller. Die wordt in de video ook als verbeterpuntje genoemd.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

youssef88

Berichtdoor youssef88 » zo 27 nov 2022, 23:54

Er is eigenlijk 1 roaster die ik hiertussen mis

cormorant cr600 r

moet zeggen dat ik zelf tussen die en de bullet twijfel
Londonium L R 24 + niche zero

bobbee

Berichtdoor bobbee » ma 28 nov 2022, 07:34

Hallo Youssef, het wordt een beetje een rommeltje als overal hetzelfde vraagstuk van jou wordt geplaatst over jouw keuze en daar op meerdere plekken antwoord op komt. Graag in 1 topic houden, is voor jou ook handiger denk ik. Afbeelding

viewtopic.php?t=12607
If you are brewing a very dark roast, it will form a large dome of hell that will summon Ihsahn, who will ensure that your coffee tastes like the devil.

Terug naar “Branders”