Re: Nederlandse koffie webshops
201Die website riekt naar dropshipping, als je al niet eens een Nederlandse.nl website kunt bouwen
Leuk, ga ik proberen te onthouden. Wanneer mijn huidige koffie op is, zal ik een bestelling bij jullie doen. Ik vind jullie website overigens prettig en overzichtelijk bij het kiezen tussen de verschillende bonen. Bij sommige branders moet je op de koffie drukken voordat je kan lezen welke smaken hij heeft. Dan ben je een stuk langer aan het zoeken. Verder leuke informatie over de bonen. Ben benieuwd naar hoe het gaat smaken.independentcoffee schreef:Hej!
Mag www.independentcoffee.nl hier ook tussen? We branden in Sittard, vers & met veel passie en plezier!
Is pools zelfs volgens mij! Heb er ook is gekeken aangezien de prijzen wel scherp zijn maar verwacht weinig service als er iets mis is! Ze leveren denk ik wel maar is idd aanlevering uit het buitenland! Klantenservice reageerde na 1 keer helemaal niet meer en heb verstandig bij een van de mannen van het forum mn machine kunnen kopen en erg blij dat ik dat gedaan heb! Krijg je er een leuk / goed praatje bij en een hoop kennis en uiteraard service, dat is toch ook een hoop waardJoeyvn schreef: vr 20 aug 2021, 20:17 Iemand ervaring met coffeefriend.nl? Lijkt Nederlands maar na wat vragen via contactformulier lijkt het een Duits / Lets bedrijf te zijn… beetje spannend als je wat grotere aankopen doet..
omeCo schreef: do 09 feb 2023, 10:19 Hmmm. Ik zie op Instagram een post langs komen van Little Roastery (nooit van gehoord ):
€5 korting op je eerste bestelling met de code: proefkorting.
Dat je het weet…
Terug naar “(Web)Winkels, advertorials en andere aanbiedingen”