Re: Wat drink je nu?

1333
Nelus schreef:En lag al wat maandjes in de vriezer, dus dat was best een aangename verrassing. Was het zakje al vergeten!

Count me in voor de volgende batch !
Aha! Vandaar secret stash.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1335
Friedhats!

PERU RAMOS CCOILLAR

en...

4 different coffees from Colombia, including the DBC winning Tabi and the famed Potosi Natural XO from a few years ago. To celebrate this, here is a one off, one of a kind sampler box!

Wwooowhee!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1336
bobbee schreef:Friedhats!

PERU RAMOS CCOILLAR

en...

4 different coffees from Colombia, including the DBC winning Tabi and the famed Potosi Natural XO from a few years ago. To celebrate this, here is a one off, one of a kind sampler box!

Wwooowhee!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dat is het betere werk Bob!! Man man man wat ben ik jaloers nu.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

1337
Fisherman schreef:Dat is het betere werk Bob!! Man man man wat ben ik jaloers nu.
Ik heb er vandaag 2 geproefd en kan ze je van harte aanbevelen. Gewoon bestellen. Heerlijk.

1338
Ben al een paar dagen aan een Bolivia Yanaloma bio, beetje pittig aan de prijs, dat komt ook door de achterliggende gedachte van de Indianen plukkers en die community om aan een betere prijs voor hun te geraken.

Laatst gewijzigd door @3aan op wo 26 jun 2019, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.