Re: Erik82

11
Erik82 schreef:Hallo allemaal. Bobbee wees me op dit topic aangezien ik het forum al maanden niet meer heb bezocht en ook niet stiekem mee heb zitten lezen. Eerlijk gezegd moet ik bekennen dat ik het geen moment heb gemist. Ik zal de komende week de overweging gaan maken of ik het het waard vind om weer actief deel te gaan nemen.
Gezellig. Je kunt je voorstellen in de daarvoor bestemde topic. Vertel iets leuks over jezelf, dat vinden ze hier leuk.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

13
Ik zit wel te wachten op het delen van kennis en vooral de hobby maar niet op een belerende en aanvallende toon. Wie wel?
Dus iedereen is welkom op het forum mits het gezellig blijft!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

15
cremalover schreef:De toon van Erik heeft mij nooit gestoord.
Ik kaart het alleen even aan om de punt op de welbekende "i" te houden zonder namen te noemen.
Afbeelding

Maakt verder niet zoveel uit wat jij of ik ergens van vind, het gaat om de sfeer op het hele forum. Moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Ik praat uit naam van en als de moderator van het forum. Ik hoor de leden en hun klachten of complimenten aan en probeer daarin te modereren zodat iedereen tevreden over het forum is.
Het forum is toegankelijk voor iedereen. Zowel purist, hobbyist, prof, amateur, wannabe en starter. Dus een starter zou bijvoorbeeld niet tegen een kwade belerende toon kunnen en afschrikken, zo kan een purist niet tegen het onwetende van een starter of betweter. Allen verdienen respect en elkaar met respect te behandelen. That's it wat mij betreft.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

16
Eens Bob.
Alleen kaart je het aan in dit draadje en dat gaat voor het grootste deel over 1 persoon.
Daarom kan het makkelijk als een waarschuwend vingertje worden ervaren....
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

17
GuidovW schreef:Eens Bob.
Alleen kaart je het aan in dit draadje en dat gaat voor het grootste deel over 1 persoon.
Daarom kan het makkelijk als een waarschuwend vingertje worden ervaren....
Ja, I know. Het is niet naar 1 persoon uiteraard maar naar iedereen.
De rede dat Erik het forum heeft verlaten is door een opeenvolging van conflicten. Dat was een heel vervelende situatie om te modereren en daarom wil ik het graag voor zijn mocht er wrijving ontstaan wat ik natuurlijk helemaal niet zeker weet, zodat iedereen, iedereen weet wat gewenst is op het forum. De puntjes op de "i". 100% goed bedoelt voor iedereen.