Het is een La Messoni, oftewel een Quick 5500. Ik denk zo'n beetje de eerste "one-touch-cappuccino"automaat op de consumenten-markt. Dikke 3 jaar voordat Jura en DeLonghi ermee op de markt kwamen.
- Alleen de allegekste zeldzaamste VA modellen gaan onder het mes bij Koffiepraat!
Of heeft er iemand een verzoek over welk toestel nu gemold moet worden??
Re: Ja, raad u maar!
12heh heh heh helemaal niets aan toe te voegenMechWolf schreef:Ik had van de week een mislukte spaghetti ovenschotel en die zag er precies hetzelfde uit!
Lijkt wat op een oude pc van me, waar ik wat al te enthousiast spullen in en uit heb zitten bouwen zonder al te veel acht te slaan op kabelmanagement
@oxxo: is dit de af-fabriek binnenkant? (iets in mij gilt aub nee toch?!)
Re: Ja, raad u maar!
13Messoni standaard 2002 machine. Stond hier voor een second opinion. Machine staat wel op z'n kant hoor, ivm afkoppelen slangen.
Ik moest een beetje lachen om die stereotypes, over italianen en chaotische engineering. Het is maar wie je treft: in een niet zo ver verleden heb ik ook slechte voorbeelden van duitse engineering gezien.
En dan in een heel serieuze sector, niet deze 'hobby'techniek.
Maar om op het toestel terug te komen; op de boiler, molen, kleppen en het persmechaniek is echt niet bezuinigd. Verder mag je ervan zeggen wat je denkt.
Ik moest een beetje lachen om die stereotypes, over italianen en chaotische engineering. Het is maar wie je treft: in een niet zo ver verleden heb ik ook slechte voorbeelden van duitse engineering gezien.
En dan in een heel serieuze sector, niet deze 'hobby'techniek.
Maar om op het toestel terug te komen; op de boiler, molen, kleppen en het persmechaniek is echt niet bezuinigd. Verder mag je ervan zeggen wat je denkt.
Er gaat niets boven morgen.