Re: Wat drink je nu?
1401Klopt, maar ik had Cremalover eens gevraagd om een doosje met wat zakjes op te sturen
Faema Lambro - Mazzer Major E
Daar sluit ik me helemaal bij aan, wat een heeerlijke Colombiaanse koffie! Ben er erg blij meeGrimoire schreef: za 17 aug 2019, 08:32 Colombia Finca la Guamara van hoofdkwartier als filterkoffie. Erg lekker! Mooie diepe volle smaak met wat fruitigs en genoeg pit.
De yellow bourbon vond ik die van brandzaak beter
Ik zie veel goede reacties over hun bonen en wil heel graag ook proberen. Een vraag...robertp schreef:El Salvador - La Divina, Natural van Friedhats. Erg, erg lekker zoet en sappig.
Dit staat op hun verpakking van vorig jaar. Zag het op mijn laatste er al niet meer op staan. Tapatalk foto alert:namor schreef:Ik zie veel goede reacties over hun bonen en wil heel graag ook proberen. Een vraag...robertp schreef:El Salvador - La Divina, Natural van Friedhats. Erg, erg lekker zoet en sappig.
Hoe zit het met die verpakking? Is het echte plastic fles? In algemeen verhaal op de site staat iets over 'return and refill' maar in de shop zag ik niks erover (wellicht gemist). Hoe werk dat met die plastic flessen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik bedacht me nog dat dit me de perfecte filterkoffie lijkt om ijskoffie mee te maken met een bol vanille ijs er in:)Grimoire schreef: za 17 aug 2019, 08:32 Colombia Finca la Guamara van hoofdkwartier als filterkoffie. Erg lekker! Mooie diepe volle smaak met wat fruitigs en genoeg pit.