LS.,
Ik heb er lang over zitten twijfelen, maar toch de knoop doorgehakt om mijn Gaggia Orione (ergens 70 jaren) te koop aan te bieden. Er blijven zich andere prioriteiten voordoen, waardoor ik niet in de gelegenheid kom om deze schitterende machine een nieuw leven in te blazen.Ik heb de machine zelf uit Italie geimporteerd en is volledig origineel...(stond in een bejaardenhuis).
Alle "uitstekende" delen aan de voorkant van de machine zijn al gerenoveerd....oftewel grondig schoongemaakt of zelfs geheel opnieuw verchroomd. De groep (het lastigste deel van deze machine) is geheel gerenoveerd en klaar om weer een paar decennia espressos te maken.
Het binnenwerk van de machine is in goede staat. Uiteraard moet hier het eea aan gebeuren, maar de basis is super. De flensbouten zitten niet vastgeroest en kunnen zo losgedraaid worden. De machine heeft twee warmte elementen (1000 en 500 watt) die in orde zijn. Een pressostaat ontbreekt (de machine heeft oorspronkelijk op gas gedraaid... ), maar het plaatsen daarvan is natuurlijk een fluitje van een cent.
Ik hoop dat er iemand met jeukende handen zit om een uniek winterproject te beginnen.
Vraagprijs 850 euro.
Cheers, TY
[VERKOCHT] TKA Gaggia Orione hendelmachine (seventies)
1
Laatst gewijzigd door turboyeast op zo 03 nov 2019, 14:49, 7 keer totaal gewijzigd.
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk