Re: Geisha-koffie (El Selvador) (Groene bonen)

2
Hoi,

Bedankt voor je enthousiaste entree.

Er zijn hier en aantal thuis hobby branders. Wellicht zijn er mensen die interesse hebben, ikzelf vind het echt teveel geld voor 36 euro per kg groen. Uiteraard is een geisha een duur boontje.

We hebben hier vaker inkoop acties gehad die zijn opgezet door pti. Leuke en goede bonen voor een schappelijke prijs en verschillende soorten. Misschien kun je daar zelfs ook van meeprofiteren in de toekomst of begrijp ik nu goed dat je niet zelf brand?

Grt Bob
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Geisha-koffie (El Selvador) (Groene bonen)

4
Ik heb een koffiebrander op wie ik blind vertrouw en die mij geadviseerd heeft om voor natural te gaan en niet washed. De firma's met wie ze samenwerkt leveren kwaliteit, dus daar vertrouw ik ook op. Als er toch een probleem zou zijn met de koffie gaan ze dat ook oplossen.

De prijs heb ik thuis ook moet uitleggen aan mijn echtgenote :-). Het helpt ook niet dat ze zelf geen koffie drinkt. Al bij al mag ik niet klagen, deze maand ook een nieuwe maler gekocht!

Wel interesse in acties van anderen! Hou het in de gaten...

Groetjes