Alles vervalt qua scherpte bij een vers geslepen baardmesgilleko B. schreef: di 31 dec 2019, 12:56Dat is wat ik nu een scheermes noem, mooi en prachtif, zolang je je hiermee niet laat scheren door lieden die een intense hekel aan je hebbencremalover schreef:Geschoren met deze jongen vanmorgen.
Gaat iets makkelijker.
IMG_20191229_110825_3.jpg
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Re: Man en mes
212Cremalover, Respect
Nog indrukwekkender dan een bijl

213Mijn bijltje scheert mooi haar op mijn been weg.Alleen is het op mijn leeftijd niet meer gepast om daar videos van te maken.gilleko B. schreef: di 31 dec 2019, 15:12 Cremalover, Respect
214Dan weet ik nog wel een klein gebied waarvan ik het kaalscheren niet per se hoef mee te kijkencremalover schreef: di 31 dec 2019, 15:23 Mijn bijltje scheert mooi haar op mijn been weg.Alleen is het op mijn leeftijd niet meer gepast om daar videos van te maken.![]()
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
215Hoewel ik al heerlijke wijnen achter de kiezen heb, scheermes niet nodig in dat geval, ik hoor net van een schoonzus dat daar een fenomeen voor is dat Brasilian heet, niet zijnde een koffie met zware chocotonen. Dat gezegd hebbende, met Bachhus en Gerard Reve in mijn achterhoofd, wil ik dit jaar nog eenmaal spreken en dit zeggen, aan allen het beste voor het nieuwe jaar.
216Insgelijks!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
217Hmmm, nu we het over Brazilian gaan hebben zal het niet lang meer duren voordat het vlijmscherpe scheermes het af moet leggen tegen de vloeibare warme wax, waarvan er ook vast verschillende kwaliteiten in omloop zijn.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
218Ik ga hier de brazilian wax maar mee doen 
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
220Heb je dat zelf geslepen?mutsje schreef: wo 01 jan 2020, 01:48 Ik ga hier de brazilian wax maar mee doen
suncraft senzo yanagiba sashimi.jpeg
Snede is onregelmatig.