Re: Restauratie 1 groeps Faema E61
31Goed zo!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
Knap geregeld. Ik heb nog een originele Faema motor en rotatiepomp liggen. Deze komt uit dezelfde periode als jouw nieuwe aanwinst.Rob87 schreef: wo 05 feb 2020, 15:05 Hij is binnen! vanochtend kwam er een vrachtwagen voorrijden met een pallet met een mooie enkelgroeps e61 erin. Bouwjaar 1966, RVS ketel met enkele flens, originele pressostaat, voor zover ik kan zien originele koppenrand die wel iets vervormd is, gasbrander, rigenerazione leiding en kopjeswarmer incl druppelbakje. Ben inmiddels weer op mijn werk maar volgens mij ook nog de orignele bakkelieten draaiknoppen en portafilter dragers.
happy
Edit: Orignele watervulhendel is er ook nog bij, maar die was er voor transport af gehaald.
Dat zou erg gaaf zijn!turboyeast schreef: za 08 feb 2020, 20:08Knap geregeld. Ik heb nog een originele Faema motor en rotatiepomp liggen. Deze komt uit dezelfde periode als jouw nieuwe aanwinst.Rob87 schreef: wo 05 feb 2020, 15:05 Hij is binnen! vanochtend kwam er een vrachtwagen voorrijden met een pallet met een mooie enkelgroeps e61 erin. Bouwjaar 1966, RVS ketel met enkele flens, originele pressostaat, voor zover ik kan zien originele koppenrand die wel iets vervormd is, gasbrander, rigenerazione leiding en kopjeswarmer incl druppelbakje. Ben inmiddels weer op mijn werk maar volgens mij ook nog de orignele bakkelieten draaiknoppen en portafilter dragers.
happy
Edit: Orignele watervulhendel is er ook nog bij, maar die was er voor transport af gehaald.
Ik wil 'm wel doneren voor je project.
Cheers, TY
Terug naar “Restaureren/Reviseren Espressomachines”