Re: Niche Zero Grinder

421
bvds schreef:Helaas wilde ze er mij er ondanks vriendelijk vragen geen opsturen
Afbeelding

En ik ben nota bene begonnen met Eureka disk...mijn topic op HB heeft DaveC geinspireerd de disk te ontwikkelen...

Ach, binnenkort heeft iedereen er een
Afbeelding
Naast een CD disk, een disc die je kan werpen, een disc-jockey etc. bestaat er dus ook een Eureka disk. Ik heb zelf een Eureka bonenpletter, dus alleen al om die reden kietelt dit mijn nieuwsgierigheid. Waar kan ik die topic vinden?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

422
bvds schreef:Natuurlijk. Los van mijn Eureka disk waren er ook al de nodige 3D geprinte disks...

Belangrijkste is dat Niche het heeft opgepakt. Simpele maar o zo zinvolle toevoeging...
Heb je er graag eentje? Stuur ik hem
Op ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

423
seels schreef: wo 12 feb 2020, 10:37
bvds schreef:Natuurlijk. Los van mijn Eureka disk waren er ook al de nodige 3D geprinte disks...

Belangrijkste is dat Niche het heeft opgepakt. Simpele maar o zo zinvolle toevoeging...
Heb je er graag eentje? Stuur ik hem
Op ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Graag! App je wel even.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

428
cremalover schreef: wo 12 feb 2020, 17:18 Echt een van de mooiere malers om te zien.
Smaken verschillen. Ik vind hem lelijk. Maar omdat hij zo fijn in gebruik is en zo goed maalt hou ik hem...;)
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

429
Hi!

Ik ben nieuw op dit forum en geïnteresseerd in de Niche Zero. Prachtig apparaat en krijgt geweldige reviews. Ook hier op het forum.

Ik zou graag willen weten hoe lang de levertijd bedroeg. Zijn er nog andere zaken waar je rekening mee moet houden als je deze grinder bij indiegogo aanschaft?
Koffieliefhebber en enthousiast, maar zeker geen purist ... #hobbykoffie #lovecoffee #juststarting #passion #tasteispersonal

Niche Zero + Lelit Bianca

430
Bij mij was de levertijd ongeveer 3 weken. Dat is nu precies een jaar geleden.

De makers van dit apparaat hebben hun betrouwbaarheid inmiddels wel bewezen, dus ik zou gewoon even kijken op Indiegogo wat ze daar melden over de verwachte leverdatum voor de door jou gewenste kleur (dat kan verschillend zijn voor wit of zwart). Of vraag het ze gewoon met een berichtje via Indiegogo.

In principe loop je bij Indiegogo, net als bij elk crowd-fundingproject, het risico dat de leverancier niet aan zijn verplichtingen kan (of wil) voldoen, en dan ben je je geld kwijt. Maar dat risico is er vooral in de beginfase als de massaproductie nog van de grond moet komen. Bij de Niche Zero lijkt me dat risico erg klein want ze leveren nu al een hele tijd volop aan talloze klanten die vrijwel zonder uitzondering zeer tevreden zijn (net als ik).
ECM Classika PID met FC | Niche Zero | AeroPress | IT-CBR-01 (SkyWalker)