Eén hele goede avond iedereen,
Ik zou me graag even willen voorstellen aan jullie. Mijn naam is Rik en heb altijd al een zwak gehad voor koffie.
Ik vind het het proces interessant en het eindproduct (wat afhankelijk is van veel factoren(wat ik ook erg leuk vind)) ook erg lekker. Maar ik ben nog niet zo thuis in de espresso's en wil daar wat meer van weten vandaar de aanmelding bij koffiepraat.
Ook repareer ik volautomaten als hobby. Wil mijn info graag met jullie delen.
Fijne avond,
Rik
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Re: Voorstellen
2Welkom!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Welkom Lilleeman.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
6Voornamelijk het leerproces dat gepaard gaat met het leren kennen van het zetproces met al zijn variabelen die gekoppeld zijn aan in- en output is ontzettend interessant. Wat dat betreft is het een hele leuke hobby waarbinnen meer en meer onderzoek gedaan wordt.
Welkom!
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Welkom!
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
7Dat is een aanwinst voor het forum want met enige regelmaat komt er iemand 'aan boord' die net zo'n apparaat tweedehands op de kop heeft getikt en onmiddellijk aanloopt tegen een mysterieuze "error" melding.Lilleeman schreef: di 25 feb 2020, 19:45 Ook repareer ik volautomaten als hobby. Wil mijn info graag met jullie delen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
8Dat ben ik helemaal met je eens!Fisherman schreef:Voornamelijk het leerproces dat gepaard gaat met het leren kennen van het zetproces met al zijn variabelen die gekoppeld zijn aan in- en output is ontzettend interessant.
9fransg schreef:Dat is een aanwinst voor het forum want met enige regelmaat komt er iemand 'aan boord' die net zo'n apparaat tweedehands op de kop heeft getikt en onmiddellijk aanloopt tegen een mysterieuze "error" melding.Lilleeman schreef: di 25 feb 2020, 19:45 Ook repareer ik volautomaten als hobby. Wil mijn info graag met jullie delen.
Ah leuk om te horen. Ik heb nog niet veel ervaring maar wel al een paar gerepareerd. Ook weet ik de werking van alle componenten wel. Dus help jullie graag verder.
Groetjes!
10Welkom Rik.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60