En jij denkt dus dat ik geen cremina heb gehad en dat ik niet weet waar ik over praat?cremalover schreef:Ik heb zowel Cremina als La Pavoni gehad. En ik vond de Cremina wel degelijk leuker.En mooier.Veul mooier.bobbee schreef: zo 22 mar 2020, 07:17 Dan heb je nu een Europiccola versie van de Stradivari.
Europicola is keine boiler
Professional is grote boiler met manometer voor boiler druk.
Als de boel goed staat afgesteld kun je geen last hebben van oververhitting. Zeker niet met het millennium model met dubbele wand die jij hebt en teflon pakking tussen boiler en groep.
De boiler druk niet boven 1 bar laten komen en bij twijfel of de manometer nog goed is naar max 0,9 bar gaan.
Cremina is niet leuker of beter. Dat is een wassen neus, een apparaat met een veel te hoge prijs en op smaak zeker niet beter dan een la pavoni Millennium!
Maat je kunt beter even een nieuw topic openen hiervoor, dan blijft het overzichtelijk. We gaan nu dwars door dit topic heen
En om hem nu met een Strega te vergelijken?
Gaat wel ver.
Re: Lever ervaringen en voorkeuren
171‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’