Re: Lever ervaringen en voorkeuren

193
Met onze mod's is de Pavoni gelukkig een topmachientje. Goede controle van temperatuur, druk en preinfusie. Shots gaan echt niet beter worden met andere apparatuur. Dus je hoort mij niet klagen.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

194
Marcje schreef: zo 22 mar 2020, 08:39
bobbee schreef: zo 22 mar 2020, 07:17 Maat je kunt beter even een nieuw topic openen hiervoor, dan blijft het overzichtelijk. We gaan nu dwars door dit topic heen
Afbeelding

Goed idee. Is nog niet echt aan de orde nu, maar zal dat doen als het wat concreter wordt ;)

Problem solved!
Ik heb de Stradivari inmiddels overgenomen en mag me nu dus ook tot het genootschap der LaPavoni bezitters scharen 8-)
dus...

196
Marcje schreef:
Marcje schreef: zo 22 mar 2020, 08:39
bobbee schreef: zo 22 mar 2020, 07:17 Maat je kunt beter even een nieuw topic openen hiervoor, dan blijft het overzichtelijk. We gaan nu dwars door dit topic heen
Afbeelding

Goed idee. Is nog niet echt aan de orde nu, maar zal dat doen als het wat concreter wordt ;)

Problem solved!
Ik heb de Stradivari inmiddels overgenomen en mag me nu dus ook tot het genootschap der LaPavoni bezitters scharen 8-)
Super leuk!!!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’