Hoe hou je de veer dan gespannen?
Lijmklem? Blote handen?
In dat laatste geval moet ik meer spinazie eten.
Verstuurd vanaf mijn TA-1024 met Tapatalk
Re: Schoonmaken La Pavoni Europiccola
102Zit toch geen veer in een pavoni?HanR schreef: vr 10 apr 2020, 10:54 Hoe hou je de veer dan gespannen?
Lijmklem? Blote handen?
Spinazie werkt niet.
Deca,primobolan,tes en wat spul om aromatiseren tegen te gaan.
Laatst gewijzigd door cremalover op vr 10 apr 2020, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.
103Ponte vecchio!!cremalover schreef:Zit toch geen veer in een pavoni?HanR schreef: vr 10 apr 2020, 10:54 Hoe hou je de veer dan gespannen?
Lijmklem? Blote handen?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
104Daar zit een veertje in.
Zuiger gewoon met tool naar binnen draaien en seals met wat vet en lepeltjw naar binnen manipuleren.
105Ogen ferm dicht houden, dan kun je als de veder lost zou schieten je ogen beschermen.cremalover schreef: vr 10 apr 2020, 11:14 Zuiger gewoon met tool naar binnen draaien en seals met wat vet en lepeltjw naar binnen manipuleren.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
106Op mijn leeftijd is men gewoon een leesbril te dragen.fransg schreef: vr 10 apr 2020, 11:19Ogen ferm dicht houden, dan kun je als de veder lost zou schieten je ogen beschermen.cremalover schreef: vr 10 apr 2020, 11:14 Zuiger gewoon met tool naar binnen draaien en seals met wat vet en lepeltjw naar binnen manipuleren.
Maakt alles makkelijker en veiliger.De dagen dat ik mijn tanden met gezichtscreme poetste liggen lang achter mij.
107Inderdaad, ik loop al sinds jaar en dag multibifocaal.cremalover schreef: vr 10 apr 2020, 11:24 Op mijn leeftijd is men gewoon een leesbril te dragen.
Maakt alles makkelijker en veiliger.De dagen dat ik mijn tanden met gezichtscreme poetste liggen lang achter mij.
Toen ik laatst pasta maakte en van dat groene spul erbij deed wat een vriendin had gemaakt van pitjes en nog wat, wilde ik er ook uit een klein plastic bakje dat ze erbij had bezorgd de room bij doen, maar dat rook dermate naar zonnebrandcrème dat ik me gelukkig op tijd herinnerde daarom te hebben gevraagd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
108Hehe nou snap ik het.
Het portafilters tooltje heeft als nadeel dat je de ring niet kunt helpen.
De simpele oplossing (balkje met bout) heeft als voordeel dat je overal bij kunt.
De simpele oplossing (balkje met bout) heeft als voordeel dat je overal bij kunt.
109Ik zou geen kracht vanaf de voet op de kop gaan uitoefenen.Hele kracht komt dan op aanhechting groep aan boiler.HanR schreef: vr 10 apr 2020, 11:36 Hehe nou snap ik het.
Gewoon juiste gereedschap gebruiken.
C-klem.
110Heb je gelijk in, maar ja. Goed gereedschap groeit niet op mijn rug.