Ik ga er ook niet van uit dat zelfs de gevorderde hobbyist snijmoeren voor dingen als contra draaiend 3/8e gasdraad e.d. in huis heeft, dat zijn gereedschap waar je zo maar een aantal in massa´s geproduceerde splinternieuwe, dik verchroomde en complete stoomkranen voor kunt kopen
Zo te horen is het door de verchromer netjes opgelost en dat is veel belangrijker.
Re: Restauratie 1 groeps Faema E61
52LS.,
Ik dacht uit de posts van de TS op te maken dat hij/zij ook niet echt tevreden was met de service van de verchromer. Maarre, kennelijk heb ik (te snel gelezen en) het verkeerd geïnterpreteerd en is de liefde toch weer opgebloeid.
Een goede verchromer is goud waard...(een contradictio in terminis...haha).
Ik heb trouwens pas geleden een fantastische serie gekeken....Watchmen (2019). Moest weer aan deze post denken...
Heb je die al gezien Frans? Echt fantastisch....
Cheers, TY
Ik dacht uit de posts van de TS op te maken dat hij/zij ook niet echt tevreden was met de service van de verchromer. Maarre, kennelijk heb ik (te snel gelezen en) het verkeerd geïnterpreteerd en is de liefde toch weer opgebloeid.
Een goede verchromer is goud waard...(een contradictio in terminis...haha).
Ik heb trouwens pas geleden een fantastische serie gekeken....Watchmen (2019). Moest weer aan deze post denken...
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
53Mooi! Ik had een jaar of 20 terug het dikke stripboek ervan. Waar is die serie te zien, op de Netflix?turboyeast schreef: vr 10 apr 2020, 20:59 Ik heb trouwens pas geleden een fantastische serie gekeken....Watchmen (2019). Moest weer aan deze post denken...
(bijna ietsje off topic)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
54Ohhhh. Ik hoop dat je die strip bewaard hebt. Je kunt de serie Watchmen op HBO kijken. Er is ook een film Watchmen (2009) van Zack Snyder die ook een 'must' is....fransg schreef: vr 10 apr 2020, 21:35 Mooi! Ik had een jaar of 20 terug het dikke stripboek ervan. Waar is die serie te zien, op de Netflix?
(bijna ietsje off topic)
Die figuur hierboven -Looking Glass- zal ik eens tippen dat-ie contact zoekt met Jacobs. Zijn chromen bol was aan een kant een beetje dof....
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
55Weggegeven aan mijn (toenmalige) schoonzoon.
Ah, ik heb geen HBO geloof ik. Nu ja, hij zal ook wel op de Apple te zien zijn/komen.turboyeast schreef: za 11 apr 2020, 08:39 Je kunt de serie Watchmen op HBO kijken. Er is ook een film Watchmen (2009) van Zack Snyder die ook een 'must' is....
Die figuur hierboven -Looking Glass- zal ik eens tippen dat-ie contact zoekt met Jacobs. Zijn chromen bol was aan een kant een beetje dof....
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
56Emmertje gepakt voor het cynisme.fransg schreef: vr 10 apr 2020, 16:58Ik ga er toch van uit dat, als hij had geweten dat jij daar van uit zou gaan, hij, om emotionele schade te voorkomen, wel had gezorgd zulks in huis te halen, maar als men niet tevoren aangeeft waar men zoal van uit gaat dan kunnen we hem dat nu niet achteraf voor de voeten werpen, tenminste daar ga ik dan weer van uit.cremalover schreef: vr 10 apr 2020, 16:49 Ik ga er toch van uit dat als je aan zo'n restauratie begint een tap- en snijset in huis hebt?>| Kun je toch zelf ff nasnije?
En dat terwijl er momenteel geen uitgaansleven van betekenis is.
Maar in alle oprechte serieusheid.Je hebt toch wat standaardgereedschap in huis als je aan een restauratieproject begint?
60Wow! Daar is een wonder verricht. Knap gedaan.