Re: Wat drink je nu?

1908
casper31 schreef: zo 03 mei 2020, 18:27 de eerste bonen die ik kochr bij friedhats waren niet bijzonder. wou ze vandaag nog een kans geven en de rwanda bonen kopen.
helaas was die uitverkocht

https://friedhats.com/products/peru-chi ... esha-blend

nu de peru gekocht. vanavond proberen ben benieuwd
wat n tegenvaller, smaak houd zich niet staande met melk. maar ook zonder mwaa

proeft de thee smaak maar verder nee.. laatste x friedhats voor mij
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

1909
Jammer dat het tegenvalt. Ik vind friedhats wel mooie bonen branden. Heb echter wel alleen filter van hen gedronken.

Jij hebt de espresso branding gekozen denk ik? Had je verwacht dat die melange het goed zou doen met melk? Ik zie nergens in de beschrijving dat zij pretenderen dat dit het geval zou zijn?
Ook de thee tonen lees ik er niet in terug. Ik heb momenteel een andere boon van hen die wel de tonen van thee zou moeten hebben en dat klopt, namelijk de Kenya

1910
Keyser schreef: ma 04 mei 2020, 00:23 Jammer dat het tegenvalt. Ik vind friedhats wel mooie bonen branden. Heb echter wel alleen filter van hen gedronken.

Jij hebt de espresso branding gekozen denk ik? Had je verwacht dat die melange het goed zou doen met melk? Ik zie nergens in de beschrijving dat zij pretenderen dat dit het geval zou zijn?
Ook de thee tonen lees ik er niet in terug. Ik heb momenteel een andere boon van hen die wel de tonen van thee zou moeten hebben en dat klopt, namelijk de Kenya
Nou ik kwam voor de rwanda, toen ze die niet hadden twijfelde ik voor de kenya te gaan.
dus vroeg ik de barista voor advies.. die raadde mij de kenya af.. die zou in combo met melk niet lekker zijn, te zacht ervoor zijn
hij zei.. neem de peru, waarop ik zei ben geen fan van blends.. heb vaak blends gekocht.. en meermalen gehad dat je proeft dat meerder smaken elkaar aan het ''vechten'' zijn.
deze peru zou dat niet hebben, ondanks blend... omdat van zelfde farm komt en de planten groeien door elkaar.
de smaak zou ok sterk zijn en heerlijk in combo met melk. en n zwart thee zachte nasmaak hebben. dus dachten laten we t proberen. maar nee..

en had idd de espresso branding
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)