Re: Wat drink je nu?

1961
Weet iemand of er ergens nog een goede Keniaan voor filter te koop is? Of anders een subliem fruitbommetje als alternatief?

Het lijkt een en al Zuid-Amerika op de koffiemarkt en heb genoeg Colombianen gedronken de laatste weken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

1964
Ik hoorde van Bas dat Blommers weer een nieuwe Kenya binnen heeft.
En de Yirgacheffe Natural van hem is een ongelooflijk fruit kanon!
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

1965
swimmer schreef:Ik hoorde van Bas dat Blommers weer een nieuwe Kenya binnen heeft.
En ze hebben zelfs een filter care package, Keniaan incluis! (3×250gr voor 29,95 inc verzenden). Bedankt!

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

1966
Fisherman schreef:
swimmer schreef:Ik hoorde van Bas dat Blommers weer een nieuwe Kenya binnen heeft.
En ze hebben zelfs een filter care package, Keniaan incluis! (3×250gr voor 29,95 inc verzenden). Bedankt!

Nou kijk. Geniet ervan
Afbeelding
Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

1968
swimmer schreef:
Fisherman schreef:

Nou kijk. Geniet ervan
Afbeelding
Afbeelding
Besteld! Ben benieuwd want heb nog niet eerder koffie van Blommers gehad. Voor de reguliere prijs per zakje mag men wel wat verwachten neem ik aan?

1969
the barn -
HUYE MOUNTAIN NATURAL

ja gewoon okey, vind t niet een hele spectaculaire koffie. ANdere mensen hier ervaring met de espressos bonen van hun?
had er eigenlijk meer van verwacht.
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

1970

Fisherman schreef:Besteld! Ben benieuwd want heb nog niet eerder koffie van Blommers gehad. Voor de reguliere prijs per zakje mag men wel wat verwachten neem ik aan?
Prima
Afbeelding
*Ik* find de koffies van Blommers altijd heel erg lekker! Ik heb een abonnement op koffies van Tim Wendelboe uit Oslo en Five Elephant uit Berlijn en het verbaast me altijd weer hoe goed zich de koffies van Blommers daar tegen staande kunnen houden
Afbeelding
Afbeelding

Maar goed ik hoor straks wel wat jij ervan vindt
Afbeelding