Re: Wat drink je nu?

2003
Afgelopen weekend de Costa Rica uit het filterpakket van Blommers geopend en die bevalt me zeer goed. Goeie body en een mooie aciditeit en een lekker fruitig geheel.

Je moet de bonen inderdaad wel fijn malen maar wellicht is het juist wel een heel goed teken dat je bij zo'n fijne maling zulke heldere smaken krijgt. Knap staaltje van Blommers

Heel prettig verrast dus.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.

2006
Het doet me deugd te lezen dat de koffies van Blommers zo in de smaak vallen
Afbeelding

Zelf ben ik nu bezig met de Kenya Thimu en die is werkelijk ontzettend lekker! Het beste komt ie tot zijn recht in de Kalita.

En ik ben ook nog begonnen met de Uganda Zita Empisa - een natural die ik enkel als espresso heb geprobeerd maar eveneens zeer smaakvol
Afbeelding
Afbeelding
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

2008
casper31 schreef: di 09 jun 2020, 14:52
ronald22 schreef: di 09 jun 2020, 12:25 Zojuist ontvangen. Ik ben benieuwd naar de smaak
Hou je ons op de hoogte :)
Heb zelf nog 1,5 kilo liggen daarna weet bestellen
Ik laat de boontjes nog even een weekje rusten en dan ga ik eraan beginnen. Ik houd je op de hoogte
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven