Dit is exact wat ik wil!Ik speel nu al een paar weken met ons demomodel MaraX en eigenlijk ben je vrij snel uitgespeeld. Als in, het is zo onwijs simpel om er een goede espresso mee te maken dat er behalve wat fine tuning maar weinig spelen nodig is...
Re: De nieuwe Lelit Mara X!
32Bestellen kan hier ;Broe schreef:Dit is exact wat ik wil!Ik speel nu al een paar weken met ons demomodel MaraX en eigenlijk ben je vrij snel uitgespeeld. Als in, het is zo onwijs simpel om er een goede espresso mee te maken dat er behalve wat fine tuning maar weinig spelen nodig is...
https://www.hoofdkwartier-koffiebrander ... nederland/
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
33Gaat bij ons ook zeker komen. Lang getwijfeld tussen marax en appartemento. De laatste ziet er wel nice uit, maar ook een beetje primitief ofzo.
Ben geen fan van eerste batch van iets kopen. Komende weken maar eens naar het amstelveense afreizen.
Ben geen fan van eerste batch van iets kopen. Komende weken maar eens naar het amstelveense afreizen.
34Ha Arnoud,Pti schreef: Wij (van het hoofdkwartier) hebben nog één unit beschikbaar van de levering die 18-6 op transport gaat de rest is allemaal gereserveerd via de pre-orders. Dus na die tijd gaan de gebruikerservaringen hopelijk wat breder zijn.
Als je nu wat foto's maakt van onder de motorkap? Hoe meer hoe beter...
Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
35Ik denk niet dat ik hier ooit overheen zal kunnen komen zonder serieuze schade aan te richtenturboyeast schreef: zo 14 jun 2020, 21:00Ha Arnoud,Pti schreef: Wij (van het hoofdkwartier) hebben nog één unit beschikbaar van de levering die 18-6 op transport gaat de rest is allemaal gereserveerd via de pre-orders. Dus na die tijd gaan de gebruikerservaringen hopelijk wat breder zijn.
Als je nu wat foto's maakt van onder de motorkap? Hoe meer hoe beter...
Cheers, TY
Bron: Mauro 51 op Instagram
Laatst gewijzigd door Pti op zo 14 jun 2020, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
37Fraai!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
39
De mara X met de flow control kit = Lelit mini Bianca.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
40Ja, prachtig.
Maar schuift qua prijs dan wel richting de echte Bianca, volgens mij.
Maar schuift qua prijs dan wel richting de echte Bianca, volgens mij.