Re: Hoeveel kilo aan bonen verbruik jij nu? #thuiswerk #stayhome
12Hier zal het een heel ietsje meer zijn, maar niet noemenswaardig.
Thuis drink ik 2 of 3 espresso’s per dag.
Van goede kwaliteit heb ik maar weinig nodig....
Sinds kort weer regelmatig op het werk, de koffie daar is bocht.
Dan drink ik, gek genoeg, meer.
Thuis drink ik 2 of 3 espresso’s per dag.
Van goede kwaliteit heb ik maar weinig nodig....
Sinds kort weer regelmatig op het werk, de koffie daar is bocht.
Dan drink ik, gek genoeg, meer.
Gr, Guido
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60
13zon 2 kilo de maand denk ik
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)
1418 gr per koffie.
2 tot 3 koffie per dag. Soms met bezoek meer, dus zeg 4 of 5.
2 kilo de maand dus ogv...
Aangezien een 1KG zak na 2 weken open "mag", en dan dus 2 weken meegaat, moet ik iedere 2 weken, 2x 1KG zak bestellen...
Zeg ik dat goed?
2 tot 3 koffie per dag. Soms met bezoek meer, dus zeg 4 of 5.
2 kilo de maand dus ogv...
Aangezien een 1KG zak na 2 weken open "mag", en dan dus 2 weken meegaat, moet ik iedere 2 weken, 2x 1KG zak bestellen...
Zeg ik dat goed?
15Ongeveer 1.2kg in de week tegenswoordigs (2 volwassenen + 3 koters die een latte bij het ontbijt nuttigen).
M'n enige verzetje tijdens het thuiswerken is een wandelingetje naar de espresso machine en/of de koelkast...
M'n enige verzetje tijdens het thuiswerken is een wandelingetje naar de espresso machine en/of de koelkast...
dus...
16Het is zo net een kantoorbaan!Marcje schreef:Ongeveer 1.2kg in de week tegenswoordigs (2 volwassenen + 3 koters die een latte bij het ontbijt nuttigen).
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
18Hier ging er voorheen mét bezoek dat langskwam (want je koffie is zo lekker!) een kilo per maand doorheen. Nu ik 100% thuiswerk, en amper bezoek heb, 1 kilo in 3 weken. En dan ben ik de enige koffiedrinker hier in huis, mijn vrouw lust geen koffie
19Ik schat zo tussen de twee a drie kilo per maand. Afgaande op mijn bestelfrequentie.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
20Ja "omdat het zo lekker bij jou is" herken ik ook. Dat leidt tot minimaal 1 kg per week.Ron74 schreef:Hier ging er voorheen mét bezoek dat langskwam (want je koffie is zo lekker!) een kilo per maand doorheen. Nu ik 100% thuiswerk, en amper bezoek heb, 1 kilo in 3 weken. En dan ben ik de enige koffiedrinker hier in huis, mijn vrouw lust geen koffie
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk