Wat is men bal nou? Met stippellepip?
Koos als je nog 2 warme balluh tegenkom stuur ze dan ff hierheen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
3032Geweldig
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3034Lijkt me een Arnhemmer, te horen aan zijn uitspraak van Van Tichelaer
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3035LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3036Mooie structuur Frans.fransg schreef: ma 13 jul 2020, 09:19 stoeckebrod-01-IMG_4841-200712.jpg
stoeckebrod-02-IMG_4858-200713.jpg
3037Stoecke, is dat een verwijzing naar een Junkers Ju 87, de Stuka?
3038Met een wind aangedreven turbine die loeide bij een duikvlucht om de tegenstanders de stuipoen op het lijf te jagen.gilleko B. schreef: ma 13 jul 2020, 10:52 Stoecke, is dat een verwijzing naar een Junkers Ju 87, de Stuka?
STUKA as in Sturzkampflugzeug. Duikbommenwerper dus. Tweepersoons. Achter de piloot 180 gedraaide miterailleurist.
3039Ik probeer in de naamgeving altijd wat raars te doen, niet simpel "stokbrood" zodat er weinig dubbele filenamen komengilleko B. schreef: ma 13 jul 2020, 10:52 Stoecke, is dat een verwijzing naar een Junkers Ju 87, de Stuka?
3040Genau, spreekt heel erg tot mijn verbeelding, en dat allemaal door het brood van Frans. Heb hetzelfde gevoel bij de Luger P O8. Ik ga woensdag een brood maken, zal kijken of ik iets met een PO8 kan.cremalover schreef:Met een wind aangedreven turbine die loeide bij een duikvlucht om de tegenstanders de stuipoen op het lijf te jagen.gilleko B. schreef: ma 13 jul 2020, 10:52 Stoecke, is dat een verwijzing naar een Junkers Ju 87, de Stuka?
STUKA as in Sturzkampflugzeug. Duikbommenwerper dus. Tweepersoons. Achter de piloot 180 gedraaide miterailleurist.