Re: Cafelat Robot Barista

83
Fraai apparaat. Vind deze kleur hem erg goed staan. Have fun!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

86
Dit is inderdaad de barista uitvoering.

Misschien moeten ze de site nog updaten, ik weet natuurlijk niet hoeveel ze er binnen hebben gekregen, misschien zijn ze allemaal op voorhand al verkocht.
Ik zou ze gewoon mailen, heb ik ook gedaan.
Cafelat Robot Barista, Technivorm-Mokkamaster Model 68, Hario V60, Hario Buono kettle, Mazzer Mini

88
Ja slim. Je kan zulke halters ook als accesoire bestellen bij Cafelat. Zal wel uitmaken qua comfort. Door de 58 mm groep kost de bediening best wat kracht. Dus een fijne greep is best wat waard.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

90
ArjanV schreef: za 08 aug 2020, 22:04 Vandaag is de Robot binnen gekomen, wat een mooi degelijk machientje!
Na de BBQ kon ik niet wachten en heb snel een espresso gezet, doorlooptijd en brew ratio op gevoel.
De espresso was redelijk goed te drinken, wel wat meer bitter dan met de Nuova Simonelli, (dezelfde bonen) dit heeft denk ik te maken met het verschil in temperatuur.
We gaan het zien en proeven, ik heb er nu al lol in!
In dit geval dus niet, het bezit van de zaak is het einde van het vermaak

Mijn koffiehoekje thuis.
Cafelat Robot Barista_01.jpg
Goed filterapparaat op achtergrond.
Hadden wij thuis in 1968.