Re: Wat drink je nu?

2101
De Mon Cherry van Blommers ...
Doet zijn naam alle eer aan
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

2105
Yep. Ik kon de aanschaf van een handmaler nog niet verantwoorden nu we gewoon met de auto In eigen land op vakantie gingen. Niche is gewoon meegegaan. Handmaler komt dan als we de Eriba weer van stal halen ;) , maar dat wordt waarschijnlijk volgend jaar.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

2106
El Salvador – La Divina van back to black, hem heb nog niet helemaal in de perfectie afgesteld. Maar hijs lekker. Idd lekker melk chocolade met een soort zoetheid van meloen erdoorheen.
Body zou ik wel eerder als medium omschrijven.
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

2108
Henrom schreef: ma 10 aug 2020, 21:13 Ben in ftrankrijk met mijn v60 en hario handmaler.
Heb van Hoofdkwartier de Ethiopië natural zelf gebrand voor filter.
Mijn vakantie kan niet meer kapot

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ben in Egmond met mijn moccamaster er wilfa svart. Heb van Hoofdkwartier de Ethiopië natural zelf gebrand voor filter.

:mrgreen:

2110
Pti schreef: ma 10 aug 2020, 23:21
Henrom schreef: ma 10 aug 2020, 21:13 Ben in ftrankrijk met mijn v60 en hario handmaler.
Heb van Hoofdkwartier de Ethiopië natural zelf gebrand voor filter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Ben in Egmond met mijn moccamaster er wilfa svart. Heb van Hoofdkwartier de Ethiopië natural zelf gebrand voor filter.

:mrgreen:
Koude schud koffies met ijsklont in cocktail shaker maken?
Faema Lambro - Mazzer Major E