Inbouw volautomaat

1
Ik ga binnenkort een nieuwe keuken kopen, nu is het idee dat daar ook een inbouw koffiemachine in komt. Ik blijf trouw aan mijn quickmill, maar vooral mijn vrouw zou het fijn vinden als er een koffieapparaat komt die “zonder gedoe” een cappuccino kan zetten.

Zonder (te veel) in merken en reclame te schieten, maar, wat zijn de ervaringen onder de leden tot nu toe met deze machines? Waar moet ik opletten? Advies is welkom.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: Inbouw volautomaat

2
paultje_bos schreef: vr 14 aug 2020, 22:44 Ik ga binnenkort een nieuwe keuken kopen, nu is het idee dat daar ook een inbouw koffiemachine in komt. Ik blijf trouw aan mijn quickmill, maar vooral mijn vrouw zou het fijn vinden als er een koffieapparaat komt die “zonder gedoe” een cappuccino kan zetten.

Zonder (te veel) in merken en reclame te schieten, maar, wat zijn de ervaringen onder de leden tot nu toe met deze machines? Waar moet ik opletten? Advies is welkom.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hier:

viewtopic.php?f=10&t=4139

148 pagina's ellende.

Re: Inbouw volautomaat

3
Tip 1: niet doen
Tip 2: niet doen
Etc
Tip 100: 10 jaar garantie bijkopen. Als er wat is dan hoef je de machine niet zelf uit te bouwen.

Tip 101 Besteed het geld aan een goede stand alone machine. En geef hem een mooi plekje op het aanrecht of aparte koffiehoek. Je kan dan zelfs een vast water aansluiting en evt afvoer maken. Scheelt weer wat gedoe.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO