Re: Keuzes

12
Ja! Maar die Peter van Kafko is ook een hele goede hoor! Hij heeft alleen een andere achternaam. Peter van der Weerd.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

14
Klopt, Kafko is een uitstekend adres voor onderhoud! Hij heeft mij ook diverse keren naar volle tevredenheid geholpen. Peter van der Weere is een buitengewoon duskundige en sympathieke man.

Alleen verkoopt hij geen gereviseerde Rancilio Silvia machines met PID en naar wens andere mods. Dat doen HanR en Peter de Goede (dus niet Kafko maar www.ranciliosilvia.info) wel.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

16
maartenc1985 schreef: di 01 dec 2020, 11:08 Dank jullie wel.

Ik ga voor de cafelat robot zoals ik er nu over denk.
Wat betreft de niche zero hoe en waar kan ik deze bestellen. Kan het zo snel niet vinden op de site.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor zo nu en dan en espresso only wat mij betreft de beste keuze! De zetwijze is hartstikke leuk en je kunt eindeloos spelen met de variabelen. Bovendien is de investering te overzien en de restwaarde naar verwachting heel goed!
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

20
maartenc1985 schreef: di 01 dec 2020, 21:15 Zie alleen sold out
Ze zijn momenteel ook uitverkocht

op https://www.nichecoffee.co.uk/faqs/ kun je je abonneren op hun nieuwsbrief en daar staat ook hun mailadres om te vragen wanneer er weer voorraad wordt verwacht.

Met de Brexit is het straks even interessant om te zien wat het wordt met export en inklaringskosten
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino