Re: gespot

1261
Ps: dit is allereerste versie van de M47!
Houdt in dat deze een andere maalgraad instelling heeft (iets snellere tap van de schroefdraad), de maler zelf is hoger, geen magneetjes in de catch cup, geen gecoate schijven maar wel dezelfde schijven als nu en de bevestiging en maalgraad verdeelschijf etc anders is.

Zou mij niet verbazen als dit de oude van Bas is....

Uiteindelijk een prima maler en zeer degelijk. De prijs kun je het uiteraard over hebben...
Afbeelding

Hier filmpjes van mij die ik destijds maakte.

https://youtu.be/WHlxJqzCZzI

https://youtu.be/YAbapNrMohI
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1262
Puyp schreef:
loenatik schreef: vr 25 dec 2020, 17:37 Iemand bekend met espresso-expert? Ze hebben nu 40% korting op de site, waaronder ook de flair pro 2 https://espresso-expert.nl/collections/ ... pro2-zwart wat zou neerkomen op €254. Is dit een gevalletje te mooi om waar te zijn of betrouwbare partner?
Die 40% was helaas wel na een (tijdelijke) prijsverhoging
Afbeelding
Toevallig net gezien dat mijn bestelling naar mij wordt verzonden, ik wilde eerder reageren dat ik de gok genomen had maar mijn account moest nog geactiveerd worden.

Ik had namelijk nog een kvk-check gedaan en toen kwamen er meerdere bedrijfjes naar boven dus had ook mijn twijfels.. Zag later wel dat ze als officiële Nederlandse dealer op de website van Flair stonden vermeld dus durfde de gok toen wel te nemen voor die ruim 100 euro korting :mrgreen:

Ik zal laten weten als ik hem gewoon binnen heb gekregen of dat ik misschien te lang moet wachten ;)
Ik ben benieuwd! Ik heb het toch maar niet gedaan, bij twijfel niet doen, won het bij mij..
Coffeetic > Faema Lambro - Eureka Mignon XL - Baby Lovpresso - Cafelat Robot - Ikawa Home - Kinu - Aeropress - Puckpuck - V60 - Kompresso

1263
loenatik schreef: do 31 dec 2020, 01:51 Ik ben benieuwd! Ik heb het toch maar niet gedaan, bij twijfel niet doen, won het bij mij..
Zojuist netjes bezorgd!

Gewoon gloednieuw, geen gebruikssporen te ontdekken of iets dergelijks. Heb zelf ook wel PayPal gebruikt voor de zekerheid, maar was achteraf dus niet eens nodig. :mrgreen:
Comandante - V60 - Aeropress - Cleverdripper - Moka - Brrrewer - Flair Pro 2 (aantal maanden ervaring)

1264
Puyp schreef:
loenatik schreef: do 31 dec 2020, 01:51 Ik ben benieuwd! Ik heb het toch maar niet gedaan, bij twijfel niet doen, won het bij mij..
Zojuist netjes bezorgd!

Gewoon gloednieuw, geen gebruikssporen te ontdekken of iets dergelijks. Heb zelf ook wel PayPal gebruikt voor de zekerheid, maar was achteraf dus niet eens nodig. :mrgreen:
Top! Best vlot ook nog
Afbeelding
Coffeetic > Faema Lambro - Eureka Mignon XL - Baby Lovpresso - Cafelat Robot - Ikawa Home - Kinu - Aeropress - Puckpuck - V60 - Kompresso

1267
Zacconi baby

Volgens mij inderdaad de versie zonder veer.
Berucht omdat de Sama/PV groep een tijd lang gemodificeerd is. Soms passen PV onderdelen wel, soms niet. Pas succesvol een exemplaar voor een klant gerenoveerd (de versie met veer). Geen enkel probleem. Maar je moet geluk hebben

1269
Leuke machine die Pavoni.
Mag nog wel wat aan gebeuren.
Basis lijkt netjes.
Door de Afwezigheid van pressostaat, lijkt het alsof de machine altijd op gas gedraaid heeft.
Zijn contragewicht was waarschijnlijk de gewichtsveiligheid.