Re: Timemore G1
21Leef met vlag en wimpel....hou het simpel
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
De npo beeldbuis is inderdaad een droevenis de laatste 25 jaar, maar ook de radio kan een vertekend beeld geven van een persoonfransg schreef: ma 08 feb 2021, 19:56 Ik vind Rossem beter dan de Senseo hoor. Ik heb geen tv dus heb niet gezien wat hij daar doet maar tv is altijd rotzooi dus dat kan men hem niet aanrekenen. Ik ken hem van audio-opnamen / lezingen over de wereldgeschiedenis en de tweede wereldoorlog. Hij kan heel vermakelijk over Hitler vertellen, bijvoorbeeld over een helaas mislukte bomaanslag op die man. En over de Eerste Wereldoorlog eveneens, zoals op hilarische wijze Gavrilo Princip, treurend over het mislukken van een bomaanslag, ineens toch de luxe wagen met Frans Ferdinand voor zijn neus ziet opdoemen en dan maar wat schoten waagt. En zelfs over een bult in de snelweg tussen Utrecht in Amsterdam weet hij wat aardigs te melden.
Soms zit er wel wat goeds tussen alle troep. Ik kijk nu (deels via de uitzendinggemist) naar docu's van Ruben Terlou, erg mooi en respectvol gedaan.
Terug naar “Te koop aangeboden”