Re: Timemore G1

22
fransg schreef: ma 08 feb 2021, 19:56 Ik vind Rossem beter dan de Senseo hoor. Ik heb geen tv dus heb niet gezien wat hij daar doet maar tv is altijd rotzooi dus dat kan men hem niet aanrekenen. Ik ken hem van audio-opnamen / lezingen over de wereldgeschiedenis en de tweede wereldoorlog. Hij kan heel vermakelijk over Hitler vertellen, bijvoorbeeld over een helaas mislukte bomaanslag op die man. En over de Eerste Wereldoorlog eveneens, zoals op hilarische wijze Gavrilo Princip, treurend over het mislukken van een bomaanslag, ineens toch de luxe wagen met Frans Ferdinand voor zijn neus ziet opdoemen en dan maar wat schoten waagt. En zelfs over een bult in de snelweg tussen Utrecht in Amsterdam weet hij wat aardigs te melden.
De npo beeldbuis is inderdaad een droevenis de laatste 25 jaar, maar ook de radio kan een vertekend beeld geven van een persoon :geek:
Het is ook het licht narcistische voorkomen van deze man en hoe hij met dedain praat over Amerikanen am sich wat mij doet kokhalzen.
Om dan nu maar in de van Kooten en de Bie sferen te blijven...."de stol is hol"
Londinium L r - Ceado E 37S - Ims baskets - St. Anthony tampers - Brandzaak bonen

23
Ednar schreef: di 09 feb 2021, 11:38 De npo beeldbuis is inderdaad een droevenis de laatste 25 jaar
Soms zit er wel wat goeds tussen alle troep. Ik kijk nu (deels via de uitzendinggemist) naar docu's van Ruben Terlou, erg mooi en respectvol gedaan.

Louis Theroux maakt bijvoorbeeld ook leuke items maar hij zet de persoon van zijn onderwerp vaak voor schut, terwijl Terlou integer overkomt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

24
Ik wacht al 5 jaar met smart op het moment dat mijn 125 cm flatscreen in de woonkamer ontploft.
Daar hang ik dan een mooi schilderij voor in de plaats. Of een bak met Sansevieria's . Een stuk of 10. Dat is dan10x mooier dan zo'n tv en de pulp die daar op verschijnt . Ik kijk gemiddeld 15 minuten per dag.
Maar is nog een van de oude garde . Een Philips. Dat kreng gaat maar niet kapot. :cry:

26
Ben ik helemaal met je eens een TV niks is, ik kijk alleen naar de Tour de France, tenminste, als hij in juli verreden wordt. Maar van die groene dingen wordt ik nou ook niet echt vrolijker van. Dan kan je beter je hond kunstjes leren. Bijvoorbeeld de op de grond gevallen koffiebonen opzoeken en in een schaaltje doen.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.