Re: G-IOTA Espresso grinder -> Niche Zero z'n (nog onbekende) concurrent?

111
pauls90 schreef:
fransg schreef: ma 22 feb 2021, 09:37 Goed gevonden, leuk filmpje door opgewekte man!

Wat een vrolijk filmpje! De G-IOTA heeft mijn interesse toch ook gewekt. Ik worstel de laatste tijd steeds meer met mijn HG-1, waarschijnlijk te wijten aan het feit dat ik toch meer en meer naar de lichter gebrande bonen grijp. De G-IOTA in combinatie met unimodal maalschijven lijkt me dan wel een optie, toch?
Unimodaal kan maar is ook niet zaligmakend. Zou sowieso eerst de normale schijven proberen en dan is er ook nog de versie van ssp die ook in de Lagom zit. Die zit tussen espresso en unimodaal in zeggen ze.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

117
bobbee schreef: di 23 feb 2021, 09:22 Inkoopactie!!

Afbeelding
Ben niet voor zo'n actie. Homebarista.be doet meer dan enkel bij Ali bestellen. Ze zorgen ook voor de invoer, distributie etc en vooral de garantieafwikkeling. Dat mag ook wat kosten. Als individu via Ali kopen staat natuurlijk iedereen vrij.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

118
bvds schreef:
bobbee schreef: di 23 feb 2021, 09:22 Inkoopactie!!

Afbeelding
Ben niet voor zo'n actie. Homebarista.be doet meer dan enkel bij Ali bestellen. Ze zorgen ook voor de invoer, distributie etc en vooral de garantieafwikkeling. Dat mag ook wat kosten. Als individu via Ali kopen staat natuurlijk iedereen vrij.
Niet dat jij dat hoeft te organiseren hoor. Het gaat hierom, dit bericht:
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

119
bobbee schreef: di 23 feb 2021, 09:59Niet dat jij dat hoeft te organiseren hoor. Het gaat hierom, dit bericht:
Die link is vooral voor mobieltjes goed, deze voor de laptops:

https://www.alibaba.com/product-detail/ ... 42614.html
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino