Smerig verhaal!Spironski schreef:Nee, het bovenste stuk van de knobbel zit aan mijn pijpje vast.
Re: nieuw espressoapparaat
71Micra&Ultra
Smerig verhaal!Spironski schreef:Nee, het bovenste stuk van de knobbel zit aan mijn pijpje vast.
Is geen crema. Het bruine is melkschuim met koffie.Spironski schreef:Nu is het niet ongewoon voor latte-art artiesten om ook nog wat van de crèma te laten zien hoor.
Als ik mijn huidige tipje niet met een steeksleutel vast draai, dan lekt er wel stoom langs de bovenkant. Erg veel kracht hoef ik ook niet te zetten, maar toch. Bovendien zal er misschien een deel van het schroefdraad boven uit blijven steken met dat kortere tipje. Dit zal het schoonhouden ook niet echt bevorderen. Ik denk dat ik het maar bij mijn huidige tipje houd...Spironski schreef:Nee, het bovenste stuk van de knobbel zit aan mijn pijpje vast. Maar zo groot zijn de krachten op zo'n tipje toch ook niet dat je dat tipje er met een sleutel op zou hoeven draaien? Ik draai de mijne gewoon los en vast met een fijn tangetje met een zakdoek o.i.d. ertussen. Zonder grote kracht uit te oefenen, in elk geval.
Meh, ze bieden me aan het te versturen onder First class voor $12. Sorry, maar voor zo'n klein dingetje voor $16 vind ik dat echt absurd... En dat is dan zonder tracking info en zonder refund als ie verloren raakt.. Teleurstellend.Spironski schreef:Toen ik het tipje bestelde wilden ze er iets van €30 aan verzendkosten aan toevoegen. Ik heb ze toen gevraagd het gewoon in een envelop te versturen op eigen risico. Kostte meen ik $1.95 en ging dus prima. Laat weten hoe die bevalt hè?